فراتر از خبر

پست جدید میتن ستوده که اصلا شباهتی به خودش ندارد!

متین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ است. متین ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. اصالتا اهل خرم آباده و از قوم لر می باشد. متین ستوده تصاویری که در میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

متین ستوده تصویر زیر را با زیورآلات لاکچری اش در صفحه اینستاگرامی خود با اشتراک گذاشت.

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او.

خانم ستوده ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در آخرین مصاحبه اش گفت :چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و ولی من بی رحمانه با او صحبت کردم و وقتی که متوجه این موضوع شدم برگشتم اما پذیرفته نشدم چون جایم پر شده بود و من دیر برگشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا