اخبار عرضه اولیه

آیا الان زمان مناسبی برای خرید ارز دیجیتال است؟

یک نکته مهم درباره سرمایه گذاری در رمز ارزها، شناسایی و انتخاب زمان مناسب برای ورود به بازار و خروج از آن است. در صورتی که شما موقعیت های خوب برای خرید ارز دیجیتال را پیدا کنید می توانید سرمایه گذاری بهتری را تجربه کنید و سود بیشتری بگیرید. به همین دلیل است که معمولا سرمایه گذاران حرفه ای بر خلاف تازه واردان سود می کنند. در این مقاله ما رمز و رازهای شناسایی موقعیت های مناسب برای خرید ارز دیجیتال را به شما یاد می دهیم. البته که این موارد ممکن است در موقعیت هایی خاص نقض شوند یا تبصره هایی داشته باشند. به همین دلیل باید با کسب تجربه شخصی و کمک گرفتن از تجربه دیگران، جزئیات مرتبط با هر فرصت خرید ارز دیجیتال را بررسی کنید و بتوانید موقعیت های مختلف را تفکیک کنید.

 

چگونه زمان مناسب برای خرید ارز دیجیتال را تشخیص دهیم؟

برای این که بتوانید در زمان مناسب خرید ارز دیجیتال را انجام دهید، علاوه بر دانش نیاز به تجربه بالایی هم دارید. البته بسیاری از افراد هم علاوه بر داشتن هر دو ویژگی، گاهی دچار ضرر می شوند چون بازار هیچگاه دست خود را برای شما رو نمی کند. باید سعی کنید که با ترکیب دانش و تجربه، موقعیت های مناسب را بشناسید و از آن ها برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید. در این بخش چند مورد از روش های شناسایی این فرصت ها که متکی بر دانش هستند را به شما می آموزیم:

  • سوابق تاریخی رفتار قیمت ارزهای دیجیتال را در شرایط مشابه بررسی کنید
  • چند تحلیل تکنیکال و فاندامنتال معتبر را جمع آوری و با هم مقایسه کنید و از همه آن ها وجوه اشتراک را استخراج کنید
  • اخبار و شایعات پیرامون رمز ارزها را بخوانید و در صورت نیاز از آن ها بهره بگیرید
  • به وقایع و رویدادها (نظیر بروزرسانی ها و تغییرات شبکه ای ارزهای دیجیتال) توجه داشته باشید

این چهار مورد، نمونه هایی از روش های شناسایی فرصت های خوب خرید ارز دیجیتال هستند. در این راستا انتخاب درست یک صرافی ارز دیجیتال نیز می تواند به شما کمک کند. برخی صرافی ها این اخبار، آموزش ها و تحلیل ها را در اختیار شما می گذارند تا بتوانید از آن ها برای انجام معاملات بهتر استفاده کنید. به طور مثال در بین صرافی های ایرانی، صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن و بسیاری از صرافی های دیگر این مطالب را در وبلاگ خود قرار می دهند تا بتوانید به صورت رایگان آن ها را بخوانید.

خرید ارز دیجیتال

 

آیا الان زمان مناسبی برای خرید ارز دیجیتال است؟

مهم نیست که در چه زمانی این مقاله را می خوانید. ممکن است هنگام خواندن این مقاله بازار صعودی یا نزولی باشد و ندانید که باید چه واکنشی نسبت به آن انجام دهید. به همین منظور می توانید با بهره گیری از تکنیک های قسمت قبل، کار درست را انجام دهید. پیشنهادات دیگری که در این میان برای شما داریم، این است که هرگز به خاطر جا ماندن از بازار تحت تاثیر احساساتی نظیر ترس و طمع قرار نگیرید و عجولانه و احساسی عمل نکنید. این احساسات کاذب و عجله کردن ها می تواند شما را از استراتژی اصلی تان دور کند و موجب ضرر شما شود. بنابراین باید سعی کنید که خونسردی خود را حفظ کنید و با آرامش تصمیم بگیرید.

اگر زمانی که این مقاله را می خوانید بازار صعودی است و می خواهید با ورود به بازار سود بیشتری بگیرید، می توانید منتظر اصلاح قیمتی و حمایت شدن قیمت ها روی یک سطح حمایتی معتبر بمانید. اگر می خواهید ریسک بیشتری به خرج دهید و در جهت بازار حرکت کنید نیز، سعی کنید که درصد کمی از سرمایه خود را وارد کنید تا مثل خیلی از سرمایه گذاران دچار ضررهای سنگین نشوید. اگر هم بازار نزولی است و نمی دانید باید چه رفتاری انجام دهید، می توانید در سطوح حمایتی معتبر (پس از گرفتن تاییدیه های لازم از تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و…) خرید خود را انجام دهید. سعی کنید که خرید و فروش ارز دیجیتال را تحت هر شرایطی در چند نوبت و پله مختلف انجام دهید و همه سرمایه خود را یک جا وارد بازار نکنید.

زمان خرید ارز دیجیتال

 

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

در حال حاضر با برخی از روش های شناخت فرصت مناسب برای خرید ارز دیجیتال آشنایی دارید. البته این را هم در نظر بگیرید که این موارد صد در صدی نیستند و بر اساس تجربه و دانش تحلیلگران مختلف پیشنهاد شدند. به همین منظور باید اطلاعات خود در مورد این موضوع را کامل تر کنید و سپس اقدام به انجام معامله کنید. برای خرید ارز دیجیتال کافیست در یک صرافی آنلاین امن و مطمئن عضو شوید و ارز دیجیتالی که می خواهید را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه کنید. به طور مثال مراحل خرید ارز دیجیتال در صرافی ایرانی بیت ایمن به شکل زیر می باشد:

  1. انجام ثبت نام و احراز هویت
  2. شارژ حساب با واریز تومان
  3. ورود به صفحه خرید و فروش
  4. پر کردن قسمت خرید و ثبت سفارش

به همین سادگی می توانید خرید رمز ارز در صرافی ارز دیجیتال را انجام دهید. بنابراین از این جهت مشکلی نخواهید داشت و نگرانی های شما توسط صرافی کاملا رفع می شوند و بهتر است که روی آموزش خود و افزایش دانش تان نسبت به بازار حساسیت لازم را به خرج دهید. اینگونه می توانید خروجی خوبی از این سرمایه گذاری به دست آورید.

 

 

متن آگهی*/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا