اخبار عرضه اولیه

زمان انتشار عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا و اروند در بورس

جواد عشقی نژاد ار عرضه اولیه دو شرکت زیر مجموعه فارس در بازار بورس خبر داد و گفت پذیره نویسی و درج بوعلی سینا تمام شد و در صف عرضه اولیه بورس تهران قرار گرفته و انتظار می رود که در هفته های آتی در بازار بورس منتشر شود.

به گفته مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، سه شرکت «بوعلی»، «اروند» و «بندر امام» آماده ورود به بورس هستند و مرحله قیمت گذاری “بوعلی” تمام شده و درج نماد شده است و در صف انتظار برای عرضه در بورس می باشد و انتظار می رود که تا دو هفته آینده در بازار عرضه شود.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

پیش بینی بازار بورس شنبه یکم آذر ماه 99

برخورد جدی و ارسال اخطار کتبی به حقوقی های متخلف

عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا و اروند چه زمانی به بورس می آیند؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، جواد عشقی نژاد با تاکید بر حمایت همه جانبه از سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس (فارس) و زیرمجموعه ها در خصوص آخرین وضعیت عرضه اولیه سهام دو پتروشیمی بوعلی سینا و اروند به همفکران گفت: مراحل درج و پذیرش پتروشیمی بوعلی سینا به اتمام رسیده و در صف عرضه اولیه بورس تهران برای هفته های آینده قرار گرفته است.

وی افزود: پتروشیمی اروند هم در حال طی مراحل پذیرش است و عرضه اولیه سهام آن در فاصله کوتاهی پس از پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی) انجام خواهد شد.

با حمایت های بسیار خوب طی سه ماه ریزش بازار که شاهد افت بیش از ۴۰ درصدی شاخص کل بودیم، سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با وجود برگزاری مجمع، تقسیم سود نقدی و افزایش سرمایه فقط ۲۷ درصد اصلاح قیمتی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا