اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

هشدار هواشناسی به برخی از استان های کشور

وقوع سیل در برخی از استان ها

به دنبال ورود سامانه بارشی جدید به کشور سازمان هواشناسی به برخی از استان‌ها هشدار داد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

بارش شدید باران و وقوع سیل در برخی از استان‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد یک سامانه بارشی شدید از امروز ۲۵ آبان ماه، از استان های غربی مانند خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری وارد می‌شود و این استان‌ها را تحت تاثیر خود قرار میدهد.

با گسترش این سامانه استان‌هایی مانند آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب استان اصفهان، همدان، تهران، البرز، مرکزی و قزوین در روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه شاهد بارندگی های شدید خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران اعلام کرد با توجه به پیش بینی بارندگی های شدید در استان های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و منتها الیه غربی استان اصفهان، احتمال وقوع سیل در این استان‌ها و وضعیت آماده‌باش وجود دارد.

صادق ضیائیان در ادامه گفت: در ارتفاعات استان های ذکر شده بارندگی ها می تواند به صورت برف باشد و کوهنوردان باید از صعود به ارتفاعات کوهستان ها جداً خودداری نمایند.

وی در ادامه گفت: در مناطق سردسیر با توجه به بارش برف امکان مسدود شدن مسیر روستاها وجود دارد و به دلیل شرایط جوی متشنج از مردم درخواست داریم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

ضیائیان در خصوص بارندگی در روز جمعه ۲۷ آبان ماه گفت: با اینکه بارش ها در روز جمعه کاهش پیدا می‌کند اما شاهد بارش های پراکنده در برخی از استان‌ها مانند یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و خوزستان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا