اخبار بورساخبار عرضه اولیه

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 2 تیر 1400

بازار بورس امروز در آخرین روز معاملاتی هفته (چهارشنبه  تیر 1400) با رشد 26 هزار و 101 واحدی شاخص کل و 3 هزار و 686 واحدی شاخص هم وزن همراه شد و طی روند معاملات نمادهای «فولاد»، «فملی» و «کگل» تاثیر مثبتی در شاخص گذاشتند.

مطالب پیشنهادی: پیش بینی بازار بورس شنبه 5 تیر 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 2 تیر 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس با ۲۶ هزار واحد مثبت و بیش از دو درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم پا به پای شاخص کل روندی صعودی را داشت و با سه هزار واحد مثبت و نزدیک به یک درصد رشد در محدوده ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات امروز بازار سهام به شش هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته روند کاهشی را داشته است. حجم معاملات امروز بازار هم به ۱۰ هزار میلیارد برگه سهم رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «کگل» تاثیر مثبتی در شاخص گذاشتند و بیشترین تراکنش‌ها هم برای «خساپا»، «ومدیر» و «خودرو» به ثبت رسید.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بازار بورس امروز
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بازار بورس امروز

بیشترین حجم معاملات را «خساپا» با ۱٫۴۹ میلیارد سهم «خودرو» با ۹۱۹٫۵ میلیون سهم «خگستر» با ۵۸۰ میلیون سهم«وتجارت» با ۴۲۳٫۶ میلیون سهم و «خپارس» با ۳۸۵٫۸ میلیون سهم داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از شش هزار و ۲۹۵میلیارد تومان رسید. و حدود ۳۷۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار امروز داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا