اخبار عرضه اولیه

بازار بورس فردا سه شنبه 29 مهر 99 چه می شود؟

همانطور که در پیش بینی دیروز گفته شد، بازار بورس تحت تاثیر سهامداران هیجانی قرار گرفته به دلیل شندین اخباری مبنی بر بالا بودن احتمال انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا و ترس از کاهش قیمت دلار اقدام به فروش دارایی خود نمودند حتی با ضرر!! اما بازار بورس فردا سه شنبه 29 مهر 99 چه می شود؟

شاخص بورس ایران با 3.43 درصد افت برابر با 51890 واحد کاهش متاسفانه به کانا 1میلیون و 462 هزار و 383 واحدی بازگشت.

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 29 مهر 99

بازار بورس امروز متاسفانه با حجم زیادی از عرضه از سوی سهامداران حقیقی آغاز شد. صف فروش برخی از نماد ها بارها جمع شد اما به دلیل عرضه زیاد و فقدان منابع برای حمایت از بازار سهام افت شاخص کل ادامه‌دار شد.

برخی از کارشناسان بازار بورس بر این باورند که احتمالا تا زمان انتخابات آمریکا با فشار عرضه همراه باشیم و از انجایی که نتیجه این انتخابات بر خلاف باور غلط سهامداران تازه وارد تاثیری بر روند بازار نخواهد داشت و بازار بورس روند صعودی خود را مجددا آغاز خواهد کرد.

در چه صورتی انتخابات آمریکا به نفع بازار بورس ایران است؟

نظر کارشناس بازار سرمایه درباره آینده بازار بورس

کارشناس بازار سرمایه پیمان حدادی درباره جو هیجانی موجود در بازار گفت : دلیل تشکیل صف های فروش، ترس از ریزش شاخص کل و انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا می باشد.

وی درباره حمایت بازار گفت: حمایت بازار صورت گرفته اما متاسفانه حقوقی توانایی مقابله با آن را ندارد.

پیمان حدادی نظر خود را درباره روند بازار بورس چنین اعلام کرد: شاخص در محدوده حمایتی 1 میلیون و 400 هزار واحدی داری حمایت قوی می باشد که با از دست دادن این حمایت کار بازار سهام به شدت سخت می‌شود اما به نظر می‌رسد بازار در این محدوده به شدت حمایت می‌شود و صف‌های فروش جمع شود. به نظر می آید جو هیجانی همچنان تا انتخابات آمریکا در بازار حاکم باشد اما بعد از انتخابات روند صعودی آرام شروع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا