اخبار عرضه اولیه

آخرین اخبار از زمان عرضه اولیه آریاساسول (آریا)

شرکت پلیمر آریاساسول با نماد آریا که قرار بود در اسفند ماه 98 به عنوان آخرین عرضه اولیه سال 98 وارد بازار فرابورس شود هنوز عرضه اولیه نشده است؟ اما زمان عرضه اولیه آریاساسول کی است؟

شرکت پلیمر آریا ساسول که درخواست پذیرش آن در تاریخ ۳۰ مهر ۹۸ در هیات پذیرش اوراق بهادار مطرح و تصویب شد قرار بود دو ماه گذشته با عرضه ۵ درصد (حدود ۲۳۰ میلیون سهم) از سهام خود بورسی شود هنوز عرضه اولیه نشده است.

این شرکت همچنین یکبار در اسفند ماه 98 و بار دوم در تاریخ ۲۴ فروردین 99 امیدنامه نهایی پذیرش خود را فرابورس ایران در وبسایت کدال منتشر کرد.

آریا ساسول بلاخره کی عرضه اولیه می شود؟

افسانه اروجی معاون بازار شرکت فرابورس در تاریخ 24 فروردین اعلام کرد که یکی از بندهای امیدنامه شرکت آریاساسول دچار مشکل است که در صورت حل آن عرضه اولیه طی سه روز انجام خواهد شد، اما تاکنون هنوز اطلاعیه عرضه اولیه ۵ درصدی سهام ( حدود ۲۳۰ میلیون سهم) این شرکت در فرابورس درج نشده است.

زمان عرضه اولیه آریاساسول به زمان شفاف سازی نرخ اتان بستگی دارد

پذیرش شرکت آریاساسول، منتظر شفاف‌سازی نرخ اتان از سوی شرکت آریاساسول است تا مقدمات عرضه اولیه آن فراهم و تا پایان اردیبهشت ماه آماده عرضه گردد.

بنابراین بعید به نظر می رسد که آریاساسول تا پایان این هفته عرضه شود. گفتنی است میزان فروش این شرکت در فروردین ماه نسبت به ماه اسفند سال گذشته  ۴۵ درصد افت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا