فراتر از خبر

عکس های همسر سیدورف در مرکز خیریه تهران!

سپیده (سوفیا) مکرمتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف که از خانواده‌ای ایرانی در کانادا متولد شده و هم‌اکنون در دبی زندگی می‌کند، با حضور در تهران از یک مرکز خیریه بازدید کرد.

سوفیا مکرمتی که در شناسنامه سپیده نام دارد، متولد تورنتو کانادا بوده و اصلیتش ایرانی است و حالا دو سالیست با کلارنس سیدروف، ستاره فوتبال هلند وارد رابطه شده و احتمالا ازدواج هم کرده باشند.

سوفیا مکرمتی در مرکز خیریه تهران
سوفیا (سپیده) مکرمتی در مرکز خیریه تهران

مکرمتی که به عنوان سفیر برند‌های جواهرات شناخته می‌شود و در این حوزه فعالیت می‌کند، قبل از عید نوروز، با حضور در یک مرکز نگهداری از بیماران خاص، به آنها انگیزه و روحیه داد.

مکرمتی با حضور در باغ فرشته تهران، برای ساعاتی با افراد حاضر در این باغ به گفت‌وگو پرداخت و از سختی‌هایی که در زندگی شخصی‌اش پشت‌سر گذاشته است، با آنها سخن گفت.

سوفیا مکرمتی
همسر کلارنس سیدورف

نکته جالب اینکه مکرمتی به آنها قول داد تا در مرتبه بعدی، به همراه همسر مشهورش به ملاقات این عزیزان بیاید./ ایلنا

بیوگرافی سیدورف

کلارنس کلاید سیدورف زاده ۱ آوریل ۱۹۷۶ بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل سورینام با تابعیت هلندی است. وی که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل خودش شناخته می‌شود، توسط پله در فهرست فیفا ۱۰۰ قرار گرفت.

وی سابقه حضور در تیم‌های آژاکس، سمپدوریا، رئال مادرید، اینتر میلان، میلان و بوتافوگو را در کارنامه دارد.

سیدورف برای تیم ملی فوتبال هلند ۸۷ بازی انجام داده و موفق شده که در بازی‌های ملی ۱۱ گل به ثمر برساند.

کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند و رئال مادرید بعد از تحقیق و تفحص درباره ادیان مختلف در نهایت اسلام را انتخاب کرد.

طبق آن‌چه خود او در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرده او با راهنمایی همسر ایرانی‌اش به اسلام گرویده اما نامش را تغییر نداده است و از همان نام کلارنس سیدورف استفاده می‌کند.

سیدورف سابقه سفر به ایران را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا