فراتر از خبر

راهنمای جیبی خرید شیرآلات!

معمولاً هر نوشته ای که نام راهنمای خرید را به خود می گیرد به قدری طولانی است که خواندن آن از حوصله کاربران خارج است. حتی شده ممکن است بر طبق اطلاعات فعلی خود خریدی اشتباه انجام دهید اما زمان مورد نیاز برای خواندن یک راهنمای خرید شیرآلات را در برنامه نگنجانید. در این مقاله برای حل این موضوع، خلاصه ای از نکات مهم برای خرید بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی گردآوری شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شما بیشترین اطلاعات را بدهد. مواردی مانند تطبیق قیمت شیرآلات با بودجه، رنگ آبکاری شیرآلات، برخورد تیم پشتیبانی، اهمیت گارانتی، بهترین جنس شیرآلات و بررسی امکان خرید اینترنتی شیرآلات در ادامه بررسی شده است.

تطبیق قیمت شیرآلات با بودجه خود

بررسی و انتخاب از میان انواع شیرآلات زمانی معنا پیدا می کند که با توجه به بودجه انجام شود. به عبارتی در نظر گرفتن حداقل بودجه مورد نیاز برای خرید شیرآلات استاندارد پیش نیاز شروع این فرایند است. بودجه تعیین شده باید حداقل هزینه خرید شیرالات استاندارد از برندهای معتبر را که به آن ها اطمینان دارید پوشش دهد. می توان گفت تولید شیرآلات با کیفیت زیر این قیمت امکان پذیر نیست و اگر شیرآلات ارزان تر از مدل برندهای معتبر بازار است باید پیش از خرید بررسی بیشتری انجام دهید.

گارانتی شیرآلات

یکی دیگر از معیارهای خرید شیرآلات استاندارد گارانتی و خدمات پس از فروش است. این معیار در زمان خرید شیرآلات ایرانی و شیرآلات خارجی اهمیت دارد. احتمالاً گارانتی اولین فاکتوری است که پس از قیمت شیرآلات توسط تمامی خریداران مورد بررسی قرار می گیرد. نکته مهم این است که در زمان خرید شیرآلات ارزان قیمت نیز گارانتی همچنان اهمیت دارد.  هرگز شیرآلات ارزان بدون گارانتی نخرید چرا که تولید کننده نیز آنقدر به کیفیت آن ها مطمئن نبوده که آن ها را با گارانتی روانه بازار کند. بیشتر برندهای شیرآلات بهداشتی دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش مادام العمر هستند. در صورت نیاز برای اطمینان از صحت گارانتی می توانید با شرکت تولیدکننده شیرآلات تماس بگیرید.

شیر روشویی مشکی

طرح و رنگ شیرآلات

رنگ شیرآلات بهداشتی بسیار متنوع است و برای سلیقه های گوناگون از رنگ های مات تا براق در نظر گرفته شده است که هر کدام می تواند خاص مانند قرمز یا متداول مانند رنگ کروم باشد. آبکاری شیرآلات فرایندهای متفاوتی دارد که بسته به پیچیدگی آن قیمت شیرآلات نیز تغییر می کند. همچنین انواع شیرآلات در طرح های خاص و انحصاری و تکراری و کپی تولید می شود. پیچیدگی طراحی محصولی خلاقانه نیز احتمالاً هزینه بیشتری از تولید یک طرح تکراری و قبلاً آزمایش شده دارد. گاهی اوقات یک شیر با طرح کپی را می توان به واسطه رنگی خاص جلوه ای دوباره بخشید و از حالت تکراری خارج کرد. هر طرح و رنگی که با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب می کنید زیبایی منحصر به فرد خود را دارد.

برخورد تیم پشتیبانی تولیدکننده شیرآلات

تیم پشتیبانی تولید کننده، چه به طور مستقیم در زمان خرید با آن ها در ارتباط باشید و چه نباشید، در نهایت مسئول ارائه خدمات پس از فروش به شما هستند. پس بهتر است پیش از خرید تماسی با آن ها داشته باشید تا حداقل کیفیت پاسخگوییشان به دغدغه های خود را بررسی کنید. در صورتی که در مرحله پیش از خرید آنچنان که باید و شاید نتوانند شما را راهنمایی کنند، در صورت بروز مشکل پس از خرید نیز ممکن است دچار دردسر شوید.

خرید اینترنتی شیرآلات

آیا می توانید مستقیم از تولیدکننده خرید کنید؟

برخی تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی فروشگاه اینترنتی شیرالات برند خود را راه اندازی کرده اند و درکنار فروشگاه هایی مانند دیجی کالا به ارائه محصولات خود به طور مستقیم به مصرف کننده می پردازند. هر چه یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات اطلاعات بیشتری چه در مورد راهنمای خرید انواع شیرآلات و چه در مورد محصول، نحوه پرداخت، ارسال و … ارائه دهد قابل اعتمادتر است. خرید اینترنتی شیرآلات ممکن است کمی سخت تر باشد، چرا که شیرآلات را از نزدیک نمی بینید. اما نگرانی ای وجود ندارد. در خرید اینترنتی ویژگی‌های ظاهری و فنی، وزن، نظرات کاربران، عکس دقیق و ابعاد محصول از جمله حداقل اطلاعاتی است که فروشگاه های اینترنتی معتبر برای تجربه بهتر خرید شیرآلات فراهم می آورند. بعضی از این وب سایت ها نیز امکان مرجوع کردن بی قید و شرط کالا را دارند، به خصوص اگر مستقیم از تولیدکننده خرید کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا