فراتر از خبر

داوران فصل سوم “عصر جدید” چه کسانی هستند؟/ اسامی و بیوگرافی

به گزارش بورس فردا، در حالی تولید فصل سوم برنامه عصر جدید آغاز و ضبط مراحل راستی‌ آزمایی گروه ها به بخش‌های انتهایی رسیده، که چهار داور این مسابقه مشخص و اعلام شد که بر این اساس، امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی چهار داور فصل سوم این برنامه هستند.

داوران فصل اول و دوم عصر جدید امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و رویا نونهالی بودند که حالا در فصل سوم جای خانوم نونهالی، آریا و بشیر خالی خواهد بود.

در ادامه زمان پخش برنامه عصر جدید، اسامی داوران به همراه بیوگرافی شان را بخوانید.

درباره برنامه عصر جدید

درباره برنامه عصر جدید

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی. این برنامه از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

فصل اول عصر جدید مربوط به 27 آبان بهمن 1397 می باشد. پخش فصل دوم عصر جدید نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ به پایان رسید.

شرکت در برنامه عصر جدید به صورت انفرادی و گروه های دو نفره، چند نفره و حتی تعداد بالا امکان پذیر است.

شرکت کننده ها می توانند در رشته ای مختلف شامل هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … به رقابت بپردازند.

گفتنی است که برنامه عصر جدید شبیه به مسابقات جهانی America’s Got Talent می باشد که با حضور چهار داور در تمام عرصه ها به شناسایی استعدادهای مختلف می پردازد.

طبق گفته احسان علیخانی، “عصر جدید” به این دلیل این نام را گرفت چون این برنامه یک عصر جدید در دوران کاری ایشان بوده و از همه تجربه‌ های قبلی احسان پیچیده تر و دشوارتر بوده است.

زمان پخش برنامه فصل سوم عصر جدید

فصل سوم عصر جدید از نیمه شعبان در روزهای شنبه و یک شنبه هر هفته بعد از خبر 22 شبانگاهی از شبکه سه بروی آنتن خواهد رفت.

اسامی و بیوگرافی داوران فصل سوم عصر جدید

داور خانوم فصg سوم عصر جدید “ژاله صامتی” بوده. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید.

ژاله صامتی

بیوگرافی ژاله صامتی/ داور عصر جدید

ژاله صامتی زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۵۱بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که در تهران متولد شد. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

فعالیت حرفه ای خانوم صامتی

خانوم صامتی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌است.

همسر ژاله صامتی ایرج سنجری بوده و دو فرزند به نام های یاس و نیاز دارند.

ایرج سنجری تحصیلکرده رشته کارگردانی از کاندا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد.

امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران ، دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد که از مرکز هنرهای نمایشی محل خمت سربازی خود فعالیت اش را آغاز کرد.

در سال 1370 با تئاتری به کارگردان ثریا قاسمی بصورت حرفه ای بروی صحنه رفت تا اینکه سال 1379 با سریال همسایه ها به شهرت رسید.

ایشان از ازدواج اول خود با خانم مونا بانکی پور دارای یک پسر بنام دارا می باشد و سال 1379 هم با خانم نیلوفر خوش خلق (بازیگر) ازدواج کرده است.

امین حیایی از سال ۱۳۹۷ به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید می باشد.

کارن همایونفر

بیوگرافی کارن همایونفر

کارن همایونفر زادهٔ ۱۳۴۷ در تهران، موسیقی‌دان و آهنگساز اهل ایران است.

او تاکنون ۳ بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر و ۵ بار موفق به دریافت تندیس بهترین موسیقی در جشن سینمای ایران شده‌است.

کارن همایونفر فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاجد تپه ترکیه می باشد، عضو کانون آهنگسازان سینمای ایران است.

دکتر مجید حسینی

بیوگرافی دکتر سید مجید حسینی

سید مجید حسینی زادهٔ ۱۳۵۸ در مشهد، نویسنده، روزنامه‌نگار، و فعال رسانه‌ای اهل ایران است. او دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد و در همین دانشگاه در سمت استادیاری مشغول تدریس است.

حسینی در دی ماه ۱۳۹۲ از سوی محمدباقر قالیباف به‌عنوان مدیر مؤسسهٔ نشر شهر منصوب شد، و در سال ۱۳۹۴ به سمت مدیر عامل باغ کتاب تهران انتخاب گردید.

حسینی تأسیس مرکز کانون‌های فرهنگ و اندیشه دانشگاه‌ها (کفا)، سمت مشاور رسانه‌ای شهردار تهران در زمان محمدباقر قالیباف، و مدیریت گروه مجلات همشهری را نیز در کارنامه دارد.

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به عنوان یکی از فعالان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی مشغول به کار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا