اخبار عرضه اولیه

برای خرید عرضه اولیه “ومدیر” چقدر نقدینگی نیاز است؟

روز چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400 شاهد انتشار پنجمین عرضه اولیه سال 1400 خواهیم بود. برای خرید عرضه اولیه شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد «ومدیر» (360 سهم) در بازه قیمتی (2800-2990 ریال) به 110 هزار تومان نقدینگی نیاز است.

مطالب پیشنهادی: 

برای خرید عرضه اولیه “ومدیر” چقدر نقدینگی نیاز است؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم معاد ۱۵ درصد از سهام شرکت «گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد «ومدیر» و به عنوان ۵۸۴ مین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش سرمایه‌گذاری‌ها عرضه خواهد شد. از این تعداد ۹۰۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد و سهم صندوق‌ها هم ۴۵۰ میلیون سهم خواهد بود.

برای خرید عرضه اولیه "ومدیر" چقدر نقدینگی نیاز است؟
برای خرید عرضه اولیه ومدیر چقدر نقدینگی نیاز است؟

در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر نفر ۱۰۰۰ سهم است که متقاضیان می‌توانند در بازه قیمتی ۲۸۰ تا ۲۹۹ تومانی ثبت سفارش کنند. بر این اساس حداکثر نقدینگی مورد نیاز حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه اخیر، احتمالا به هر کد بورسی حداکثر ۳۶۰ سهم تخصیص داده شود که معادل ۱۱۰ هزار تومان پول نیاز خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا