اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

مبلغ جریمه انصراف خرید خودرو در بورس کالا اعلام شد

در اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت بورس کالا جریمه ناشی از انصراف خودرو اعلام گردید که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جریمه انصراف خرید خودرو در بورس کالا

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط بورس کالا افراد که موفق به خرید خودرو از طریق بورس کالا شوند اما در مرحله نهایی از پرداخت و دریافت خودرو انصراف دهند مشمول پرداخت جریمه خواهند شد.
بر این اساس، افرادی که از درخواست خرید خودروی خود در بورس کالا انصراف دهند؛ باید پنج درصد از ارزش کل معامله را به عنوان جریمه انصراف پرداخت نمایند.
علاوه بر جریمه گفته شده، افرادی که اقدام به انصراف نمایند؛ باید مبلغی به اندازه ۰.۵ درصد را به عنوان کارمزد معامله واریز نمایند.

شروط لازم برای خرید خودرو از بورس کالا

با توجه به شرایطی که در خصوص ثبت نام در بورس کالا وجود دارد جریمه هایی در خصوص انصراف از خرید خودرو برای افراد در نظر گرفته شده است.
از جمله شروط لازم برای خرید خودرو از طریق بورس کالا می توان به داشتن کد بورسی کالایی و حساب وکالتی اشاره کرد.
علاوه بر این افرادی که از سال ۹۸ به بعد از شرکت‌های خودروسازی اقدام به خرید خودرو کرده باشند نمی توانند در طرح خرید خودرو از بورس کالا شرکت نمایند.
در آخر باید گفت چنانچه فردی موفق به خرید خودرو در بورس کالا گردید و در مرحله نهایی از از خرید خود منصرف شد به طور کلی باید مجموعه پنج و نیم درصد از ارزش کل معامله را به عنوان خسارت پرداخت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا