پیشنهاد سردبیر

اجباری شدن واکسن کرونا برای قشر کاسب

اتاق اصناف ایران اعلام کرد واحدهای صنفی باید هر سه دوز واکسن کرونا را زده و در سایت ایران من ثبت نام کنند. خبر کامل اجباری شدن واکسن کرونا برای کاسبان را در ادامه بخوانید.

اجباری شدن تزریق سه دز واکسن برای کاسبان

افزایش تعداد افرادی که کرونا گرفته اند و رسیدن مجموع جان باختگان به بیش از 143 هزار نفر باعث شد تا بار دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی انجام پذیرد
اطلاعیه ای که وزارت بهداشت ارائه نموده است نشان می دهد که تاکنون فقط ۳۰ میلیون نفر دوز سوم و بالاتر از واکسن کرونا را تزریق کرده اند و جدی نگرفتن تزریق دوزهای واکسن کرونا باعث ادامه روند مرگ و میر مبتلایان به کرونا شده است

به همین علت اتاق اصناف ایران از واحدهای صنفی خواسته است که با زدن دوز های سوم و چهارم واکسن کرونا از تعطیلی دوباره بازار به علت همه‌گیری کرونا جلوگیری کنند.
این واحدهای صنفی بعد از زدن سه دوز واکسن کرونا اطلاعات خود را در سامانه ایران من به نشانی asnaf.moi.ir ثبت کرده و QR_Code مربوط به آن را در محل صنفی خود نصب کنند.
اتاق اصناف در اطلاعیه دیگر نیز اعلام نمود واحدهای صنفی که نسبت به انجام این کار بی توجهی نمایند در مرحله اول اخطار کتبی گرفته و در مرحله دوم به مدت دو هفته از خدمات پوز بانکی محروم می‌شوند و در مرحله سوم نیز سی روز پلمپ خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا