اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بورس فردا 25 مهر 1400

سلام عرض می کنیم خدمت دوستان عزیز بورس فردا، امیدواریم که همیشه پرتوی سبز و پر سودی داشته باشید. در این مطلب در خدمت شما عزیزان هستیم با پیش بینی بورس فردا 25 مهر 1400.

پیش بینی بورس فردا 25 مهر 1400

به گزارش بورس فردا، بازار سرمایه پس از طی یک روند نزولی در هفته گذشته، امروز شنبه 24 مهر ماه 1400 با رشد 40 هزار واحدی شاخص کل و رشد 9 هزار واحدی شاخص هم وزن همراه شد. طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای “فولاد”، “فملی”، “شستا”، “کچاد” و “پارسان” بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که دلیل رشد قابل ملاحظه امروز بازار سرمایه، انتخاب آقای مجید عشقی به عنوان رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سیگنالی مثبت برای این بازار می باشد.

نگاهی به کارنامه شغلی رئیس جدید سازمان بورس :

مجید عشقی علاوه بر اینکه قائم‌ مقام بورس کالا می باشد عضو هیات مدیره شرکت های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، سرمایه گذاری توسعه نور دنا، کارگزاری تدبیرگران فردا، سرمایه گذاری پویا، گروه توسعه سیستم سانای شرق، سرمایه گذاری تدبیر ارزش، توسعه اقتصاد بین الملل آینده، سرمایه گذاری مهرگان سرمایه پارس، صندوق سرمایه گذاری مشترک پیروزان، سامان تجارت تدبیر ایرانیان، گروه توسعه اقتصاد، کارآفرینان دامون، کارگزاری بانک پاسارگاد نیز می باشد.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است که علاوه بر سیگنال مثبت رئیس سازمان بورس، گزارشی که در خصوص پیش بینی قیمت دلار از سوی سازمان برنامه و بودجه منتشر شد نیز می تواند سیگنال مهمی برای بازار سرمایه باشد.

اطلاعاتی که در این گزارش منتشر شده، حاکی از آن است در صورت عدم احیای برجام قیمت دلار طی 6 سال آینده (1406) به 284 هزار تومان و در صورت احیای برجام به 54 هزار تومان می رسد.

با توجه به سیگنال های مثبت، انتظار می رود که ورق بازار سرمایه برگشته باشد، در طی هفته جارش شاهد وضعیت بهتری باشیم. از این رو بازار بورس فردا یکشنبه 25 مهر 1400 را مثبت پیش بینی می کنیم.

نقشه بازار بورس امروز

 

  • وضعیت شاخص کل: با افزایش 40 هزار و 58 واحدی با 1 میلیون و 437 هزار و 435 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با افزایش 9 هزار و 396 واحدی به 402 هزار و 147 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 57,758,461.548B
  • ارزش معاملات : 51,950.558B
  • تعداد معاملات : 535,816
  • حجم معاملات : 5.815B
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : وسقم، ساینا، شسینا، ثرود، بکاب
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند: شکام، پخش، نطرین، زاگرس، وایران
  • نمادهای پر معامله : شپنا، فسبزوار، فجهان، کدما، توسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا