اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

خودرو های پرطرفدار به بورس کالا می آیند

در هفته جاری خودروهای پرطرفداری مانند ۲۰۷ دستی و اتومات، تارا، شاهین، فیدلیتی و کارا دو کابین در بورس کالا عرضه می شود که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

عرضه ۲۰۷، تارا و شاهین

در هفته جاری بورس کالا در روزهای یکشنبه هجدهم دی ماه، سه شنبه بیستم دی ماه و چهارشنبه بیست و یکم دی ماه میزبان خودرو های پرطرفدار خواهد بود.
در روز یکشنبه هجدهم دی ماه خودروهایی مانند تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و شاهین بر روی تابلوی معاملات خواهند رفت.
در این طرح دو هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک، چهار هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، چهار هزار دستگاه تارا و دو هزار دستگاه شاهین عرضه خواهد شد.
قیمت پایه در نظر گرفته شده برای خودرو ۲۰۷ دستی، ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتومات ۲۸۰ میلیون تومان، شاهین ۳۰۴ میلیون تومان و تارا دستی ۲۵۶ میلیون تومان می باشد.
مبلغ پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای این خودروها صد در صد و افرادی که موفق به خرید خودروهای ۲۰۷ و تارا در این طرح شوند می توانند خودروهای خود را در تاریخ ۳۱ فروردین و افرادی که موفق به خرید شاهین شوند خودرو خود را در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ تحویل می گیرند.

عرضه کارا دوکابین و فیدلیتی

علاوه بر خودروهای گفته شده، بورس کالا در روز سه شنبه میزبان پانصد دستگاه کارا دو کابین و در روز چهارشنبه میزبان ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی میباشد.
قیمت پایه در نظر گرفته شده از سوی شرکت بهمن موتور برای خودروی کارا دو کابین ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فیدلیتی هفتصد و هفتاد و دو میلیون تومان می باشد.
مبلغ پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای این دو خودرو ۱۰ درصد بوده و افرادی که موفق به خرید این دو خودرو شوند می‌توانند خودروهای خود را در تاریخ ۱۴ اسفند سال جاری تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا