اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

پرداخت معوقات بازنشستگان به زودی انجام می گیرد

بازرس کانون بازنشستگان کارگری در آخرین خبرها اعلام کرد ما به التفاوت معوقه حقوق بازنشستگان تا پایان سال واریز خواهد شد که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:
بیشتر بخوانید:

پرداخت معوقات بازنشستگان

حسن ایزدان بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران در آخرین خبر ها اعلام کرد معوقات بازنشستگان سایر سطوح از این ماه همراه با مستمری شان پرداخت می گردد.
وی در ادامه گفت از آنجایی که پرداخت بازنشستگی از بیستم هر ماه آغاز می گردد از این ماه مستمری بازنشستگان به همراه مابه تفاوت آن ها برای اردیبهشت ماه واریز می گردد.
بعد از این پرداخت از آنجایی که بازنشستگان سه ماه، مابه التفاوت طلبکار خواهند شد معوقه خرداد همراه با مستمری دی ماه، معوقه تیر همراه با مستمری بهمن ماه و معوقه مرداد همراه با مستمری اسفند ماه پرداخت می گردد.
با اینکه قرار بود طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال جاری اجرایی گردد اما در آخرین خبرها رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد اجرای این طرح با هدف ایجاد عدالت در پرداخت ها در برنامه هفتم توسعه محقق خواهد شد.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در این خصوص گفت در برنامه هفتم و قانون بودجه ۱۴۰۲ باید سهم سازمان تامین اجتماعی دیده شود در غیر این صورت ما مجبور به اعتراض خواهیم شد.
وی در ادامه گفت در حالی که یک میلیون تومان به حقوق حداقل بگیران کشوری و لشکری اضافه گردید پس انتظار می‌رود که به همان میزان به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اضافه شود.
صادقی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد در حالی که فقر مطلق در سال جاری به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است خواهان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم.
وی گفت دولتیان برای افزایش حقوق بخش خود به سرعت عمل کردند اما برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مدتها تعلل کردند و این موضوع عین تبعیض میباشد.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در ادامه اظهار کرد انتظار می‌رود که دولت با توجه به تورم موجود در جامعه در سال ۱۴۰۲ متناسب سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی به مرحله اجرا در آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا