اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

هدیه شب یلدای ایران خودرو به مشتریان

به تازگی شرکت خودروسازی ایران خودرو خبر از عرضه سه محصول پرتیراژ خود در بورس کالا در هفته‌های آتی داده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

عرضه سه محصول ایران خودرو در بورس کالا

به دنبال دیدار رئیس سازمان بورس و مدیرعامل ایران خودرو خبر های مبنی بر عرضه بعضی از محصولات این شرکت خودروسازی در بورس کالا شنیده شد.

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در این خصوص گفت به دنبال کسب مجوزهای لازم برای عرضه سه محصول دنا، رانا و سورن تا پایان آذرماه می باشیم.

وی در خصوص زمان تحویل خودروها اعلام کرد در حال حاضر افرادی که موفق به خرید خودرو در بورس کالا می شوند می توانند خودروهای خود را سه ماه بعد از معامله دریافت نمایند اما تمام تلاش ما مبنی بر کاهش این زمان می باشد و این مدت باید به یک یا دو ماه کاهش پیدا کند.

خطیبی در ادامه گفت در حال حاضر عرضه خودرو در بورس کالا باعث گردیده که قیمت خودرویی که به دست مصرف کننده نهایی میرسد کاهش پیدا کند به گونه ای که در هفته‌های اخیر شاهد کاهش ۶۰ میلیون تومانی قیمت هایما در بورس کالا نسبت به قیمت آن در بازار بوده ایم.

مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خودرو در خصوص واردات گفت واردات برای هر کشور جز مزیت ها محسوب می شود اما در خصوص کشورهایی که واردات از آنها صورت میگیرد باید بگویم ما دوستان دوران تحریم را فراموش نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا