اخبار مهم اقتصادی

نتایج قرعه کشی سامانه تخصیص خودرو، امروز ۱۱ خردادماه اعلام می گردد

با اینکه قرار بود اسامی برندگان در قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو دیروز ۱۰ خردادماه اعلام گردد اما رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت زمان عذر خواهی از مردم اعلام کرد به دلیل صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و راستی آزمایی ثبت نام کنندگان اسامی برندگان در این قرعه کشی امروز ۱۱ خرداد ماه اعلام می گردد. در ادامه جزئیات کامل زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ خردادماه اعلام می‌شود.

صفحه رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیروز در توئیتر نوشت:

«رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت:

از مردم بابت تأخیر در اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه عذرخواهی می‌کنیم.

علت تأخیر، صیانت از حق مصرف‌کنندگان و راستی‌آزمایی ثبت‌نام کنندگان از سوی سازمان حمایت بود. در تلاش هستیم نتایج را تا فردا اعلام کنیم.»

همچنین وی در گفت‌وگو با شبکه خبر افزود:

ما در این دوره یکی از بیشترین عرضه‌های خودرو تاریخ را انجام می‌دهیم. ما مجموعا ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه رو در قالب ۱۵ طرح فروش متنوع با بازه زمانی کمتر از یک سال به مردم تحویل می‌دهیم.

قشمی توضیح داد: استعلامات نیروی انتظامی برای شناسایی دلالان احتمالی، احراز هویت شماره تلفن ثبت‌نام کنندگان و مهم‌تر از همه استعلام ثبت‌احوال برای تشخیص هویت ۲۹۷ هزار نفری که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده بودند، اعلام نتایج را به تاخیر انداخته است.

وی گفت: نتایج تا فردا (چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا