ارز دیجیتال

چگونه ارز دیجیتال تتر بخریم؟

ارز دیجیتال تتر که اغلب با نماد آن USDT نامیده می شود، یک ارز رمزنگاری شده با توکن های صادر شده توسط Tether Limited است، که به نوبه خود توسط صاحبان Bitfinex کنترل می شود. تتر یک استیبل کوین نامیده می شود زیرا در ابتدا به گونه ای طراحی شده بود که همیشه ارزش 1.00 دلار آمریکا داشته باشد. برای اینکه متوجه شوید چگونه ارز دیجیتال تتر بخرید؟ ادامه این مطلب را مطالعه کنید ما در این پست درباره صرافی هایی که از ارز دیجیتال تتر پشتیبانی می کنند توضیحاتی را ارائه نمودیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ارز دیجیتال، پیشنهاد می شود از مقاله ای که درباره انواع تتر و نحوه دریافت تتر رایگان منتشر نمودیم بازدید نمایید.

بیشتر بخوانید : چگونه بدون احراز هویت از صرافی ها تتر بگیریم؟

چگونه ارز دیجیتال تتر بخریم؟

برای خرید تتر، باید در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام نمایید. باید توجه کنید که صرافی های خارج از ایران به دلیل تحریم ایران، سرمایه گذاری در آنها با ریسک بزرگی همراه است، زیرا هر لحظه امکان بلاک شدن حساب کاربری شما وجود دارد. اما ما در این مطلب صرافی های معتبری همچون صرافی تبادل، صرافی بیت کش، کوینکس، نوبیتکس و … را برای خرید ارز دیجیتال تتر معرفی می نماییم که ثبت نام در این صرافی ها ریسک ترید شما را کاهش می دهد. در انتهای معرفی هر صرافی لینک های ثبت نام برای شما نمایان است، چنانچه از طریق این لینک ها اقدام به ثبت نام نمایید از تخفیف 10 الی 15 درصدی کارمزد بهره مند خواهید شد.

1. خرید ارز دیجیتال تتر در صرافی تبادل

صرافی تبادل یک صرافی ایرانی و معتبر می باشد که شما می توانید بدون استفاده از vpn و vps در این صرافی فعالیت داشته باشید.

برای ثبت نام در این صرافی و استفاده از تخفیف کارمزد 10 درصدی می توانید با کلیک کردن بروی لینک ثبت نام وارد این صرافی شوید.

لینک ثبت نام در صرافی تبادل

شما برای خرید ارز دیجیتال تتر (Tether) در صرافی تبادل در ابتدا باید مرحله احراز هویت را انجام دهید و بعد از آن شماره شبا و شماره کارت متعلق به خودتان را وارد کنید و در مرحله بعد شما می توانید 3 بازه زمانی برای تماس گرفتن کارشناسان به شما را تعیین کنید که از طرف صرافی با شماره ثابت شما تماس میگیرند تا با پرسیدن سوالاتی مطمئن شوند آن حساب متعلق به شما می باشد.

مرحله بعد که وارد قسمت تایید عکس می شوید تصویر کارت ملی با تصویر خودتان و متن تعهد نامه را برای صرافی تبادل ارسال می کنید و بین 24 تا 48 ساعت زمان لازم است که حساب کاربری شما تایید شود.

بعد از تایید مرحله احراز هویت، باید مبلغ مورد را به تومان، به حساب کاربری خود واریز کنید بعد از واریز در پنل کاربری می توانید مبلغ شارژ شده را مشاهده نمایید.

چنانچه به قسمت خرید و فروش بروید، دو دسته بندی را مشاهده می کنید که یکی از آن دسته بندی ها تتر Tether و دسته بندی دیگر تومان می باشد.

در این بخش اگر به روی دسته بندی تومان کلیک کنید می توانید تومان خود را به ارز های دیگر همچون بیت کوین Bitcoin، تتر Tether، اتریوم Ethereum، ترون Tron و پکس گلد Pax Gold انتقال دهید.

اگر می خواهید از حساب صرافی ایرانی به صرافی های خارجی نظیر بایننس و یا کوینکس انتقال انجام دهید بهتر است اول پولتان را به تتر تبدیل کنید و بعد انتقال دهید.

گزینه تتر را کلیک کنید تا وارد بازار تتر شوید شما در ابتدا نمودار و سیگنال و قیمت های موجود را مشاهده کنید و سپس پایین ترین پیشنهاد فروش را خریداری نمایید قیمت واحد را پر کنید و مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید و به ازای آن تتر دریافت کنید.

یکی از ویژگی های صرافی تبدیل این است با وجود داشتن 40 مارکت شما می توانید با جفت ارزهای مختلف خرید 40 پروژه را انجام دهید که در نوع خودش منحصر به فرد می باشد.

2. خرید تتر از صرافی بیت کش

یکی از گزینه های دیگر برای خرید ارز دیجیتال تتر، صرافی بیت کش می باشد. در صرافی بیت کش نیز بعد از ورود به سایت صرافی و کلیک به روی گزینه «ورود» در مرحله اول ابتدا شماره موبایل و رمز عبور سپس تایید و ادامه را می زنید.

برای هر بار ورود به صفحه کاربری کد یکبار مصرفی برای شما ارسال خواهد شد که وارد کردن آن ضروری است.برای مشاهده ی قیمت رمزارزهای موجود در صرافی بیت کش می توانید از گزینه ی «مشاهده کامل جداول» استفاده کنید.

با اینکه امکان پرداخت در هر مرتبه با استفاده از درگاه بانکی مقدور می باشد. اما راهکار سریعتری برای پرداخت وجود دارد آن هم کیف پول ریالی بیت کش می باشد شما می توانید بجای اینکه هربار وارد درگاه بانکی شوید فقط یکبار کیف پول ریالی بیت کش را شارژ کنید و خریدهای خود را از آن طریق پرداخت نمایید.

با توجه به اینکه شما امکان معرفی دو کارت بانکی را دارید و می توانید روزانه 50 میلیون تومان از هر کدام  واریز کنید به عبارتی، روزانه نمی توانید بیشتر از 100 میلیون تومان خرید کنید اما اگر کیف پول بیت کش خود را از قبل شارژ کرده باشید به هر مقدار که بخواهید می توانید خرید کنید.

بعد از اینکه یکی از راه های پرداخت را انتخاب کردید بروی گزینه « خرید از ما» در پنل سمت راست کلیک کنید و در میان ارز های دیجیتال موجود، تتر را که با (USDT) نمایش داده می شود را انتخاب کنید. برای خرید دو راه دارید یکی اینکه مقدار تتری که می خواهید خریداری کنید را وارد کنید یا مقدار مبلغ مد نظرتان را وارد کنید تا بصورت خودکار مقدار تتر شما محاسبه شود.

همانطور که گفته شد برای خرید ارز دیجیتال تتر در صرافی بیت کش، باید مراحل ثبت نام در آن صرافی را تکمیل کنید. شما می توانید برای ثبت نام و استفاده از کد تخفیف 15 درصدی کارمزد در این صرافی از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت نام در صرافی بیت کش

3. خرید تتر در صرافی کوینکس

صرافی کوینکس (coinex) گزینه دیگر برای خرید ارز دیجیتال تتر می باشد. شما برای خرید تتر از صرافی کوینکس در ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کنید و پس از انجام مراحل احراز هویت و تایید آن از طرف کارشناسان این صرافی می توانید وارد مرحله ی خرید و فروش تتر شوید. برای ثبت نام در این صرافی و استفاده از کد تخفیف کارمزد 10 درصدی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

لینک ثبت نام صرافی کوینکس

4. خرید تتر در صرافی بیت پین

صرافی بیت پیش نیز یکی از روش های دیگر خرید ارز دیجیتال تتر میباشد. برای انجام اینکار باید در ابتدا مراحل ثبت نام در این صرافی را بگذرانید و سپس وارد مراحل خرید و فروش ارز های مختلف و تتر شوید.

برای ثبت نام در صرافی بیت پین و استفاده از کد نخفیف کارمزد 15 درصدی این صرافی می توانید به روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک ثبت نام در صرافی بیت پین

5. خرید تتر در صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس را می توان یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های ایرانی دانست که حجم زیادی از کاربران ایرانی روزانه در این صرافی معاملات خود را انجام می دهند. شما برای خرید و فروش تتر و انجام معاملات خود در این صرافی در مرحله ی اول باید ثبت نام خود را در این صرافی تکمیل کنید و سپس وارد مرحله احراز هویت شوید و در نهایت منتظر تایید از سمت کارشناسان این صرافی باشید.

چنانچه از طریق لینک زیر برای ثبت نام در صرافی نوبیتکس اقدام کنید، از تخفیف 15 درصدی کارمزد بهره مند خواهید شد.

ثبت نام در صرافی نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا