فراتر از خبر

مشکل کار نکردن دوربین و ال سی دی آیفون

آیفون 8 پلاس به عنوان یکی از محصولات پرچمداران اپل شناخته می شود که در سال 2017 رونمایی گردید. این مدل به عنوان نماینده برتر برند اپل شناخته می شود که هر از مدل ها از یک مزیت اصلی نسبت به آیفون 8 برخوردار می باشند. از زمانی که این محصول به بازار ارائه گردید ، به مرور سلیقه ی عمومی به سمت پذیرش گوشی های هوشمند بزرگ تر رفت و داشتن یک نمایشگر بزرگ، چراغ سبزی را برای یک گوشی هوشمند روشن می نمود. وقتی که اندازه بزرگ، جای خوش دستی را گرفت، بنابراین پنل 5.5 اینچی آیفون 8 پلاس، به نسبت پنل 4.7 اینچی آیفون 8 طرفداران بیشتری را به خود جلب نمود. امروزه مراکز زیادی اقدام به تعمیر مدل های مختلف از گوشی آیفون می نمایند که در این میان تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس ، تعویض ال سی دی آیفون 5 اس و تعمیر دوربین ایفون 7 پلاس نیز بیشتر مشاهده می شود.

روشنایی ال سی دی آیفون 8 پلاس

میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش آیفون 8 پلاس با توجه به آزمایش ها به 629 نیت می رسد. این مدل از گوش از نمایش رنگ در رتبه نسبتا خوبی قرار دارد. یکی از ویژگی‌های مهم در نمایشگرهای اپل دقت رنگ این گوشی می باشد که در به عنوان ویژگی بارز نمایشگر آیفون 8 پلاس نیز شناخته می شود. رنگ‌ها و خوانایی نمایشگر در این مدل بسیار محبوب است. در واقع به نوعی یکی بهترین ال سی دی‌های بازار شناخته می شود. پنل‌ های ال‌ سی ‌دی استفاده ‌شده در ‌‌گوشی اپل، زیر نور مستقیم خورشید ازعملکرد خوبی برخوردار هستند. بازتاب نور از صفحه ال سی دی ایفون 8 پلاس کم می باشد. ضمن اینکه آیفون 8 و آيفون 8 پلاس ، همانند نمونه های دیگر از فناوری لمس سه ‌بعدی برخوردار می باشند.

تعویض ال سی دی آیفون 5 اس

شکستن ال سی دی بدترین اتفاقی که ممکن است عمدا یا سهوا آن را تجربه نمایید. گاها با شکسه شدن ال سی دی ممکن است مجبور به تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 5 اس شوید. شکستن ال سی دی را متداول ‌ترین علت تعمیر آیفون 5s می توان شمرد. موارد مختلفی ممکن است در شکستن ال سی دی نقش داشته باشند ولی علت اصلی آن افتادن گوشی از دست خواهد بود. با توجه به قدیمی بودن مدل و کوچک بودن سایز صفحه معمولا هزینه تعویض ال سی دی آیفون 5s پایین خواهد بود.به طور معمول برای تعویض آن حدودا دو ساعت زمان نیاز خواهد بود. چنانچه اطلاعات حداقلی فنی داشته باشید به راحتی می توانید شخصا اقدام به تعویض ال سی دی نمایید. البته به علت پیچیدگی که در سیستم گوشی آیفون 5s وجود دارد توصیه می شود این کار را به تعمیرکاران حرفه‌ ای گوشی آیفون بسپارید تا در زمان تعویض یا تعمیر ال سی دی، برای سایر قسمت‌ های گوشی مشکلی رخ ندهد.

گوشی آیفون 5s از تاچ و ال سی دی 4.0 اینچی برخوردار بوده که بیشتر از 60 درصد از بدنه ی گوشی را در بر می گیرد. این درصد حاکی از آن بوده که حاشیه ی تاچ ال سی دی گوشی اپل 5s قابل ملاحظه خواهد بود. رزولوشن این گوشی 1136*640 پیکسل می باشد که از تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ بهره برده است. تاچ ال سی دی گوشی اپل 5s از نوع IPS LCD می باشد. آیفونبه وسیله Corning Gorilla Glass کاربر را در برابر شکستن این تاچ ال سی دی پشتیبانی می نماید. تاچ ال سی دی گوشی اپل آیفون 5 اس از پوشش اولفوبیکی برخوردار می باشد، کاهش بازتاب نور و لکه دست را برای کاربران خود فراهم می کند.

تعمیر دوربین ایفون 7 پلاس

تعمیر دوربین ایفون 7 پلاس

تعمیر دوربین ایفون 7 پلاس از دسته تعمیراتی می باشد که کمتر رخ می دهد. خوشبختانه انجام این کار سخت نمی باشد و زمان کوتاهی جهت تعویض آن زمان احتیاج دارید. ولی تخصص و مهارت تعمیرکار در برابر سادگی لازم می باشد. شایان ذکر است که چنانچه لاستیک آب بندی استفاده گردد در لبه های آیفون 7 خراب شود این کار باعث می شود خاصیت ضد آب دستگاه از بین برود. بنابراین لازم است حتما بعد از تعویض دوربین آیفون 7 لاستیک آب بندی جدیدی روی آن نصب کنید. در صورت نصب لاستیک آب بندی جدید خاصیت ضد آب آیفون 7 بار مجددا برایتان وجود خواهد داشت.

در حال حاضر حتی باز کردن یک موبایل نیز به سختی صورت می گیرد و عدم توجه در آن می تواند صدمات زیادی برای موبایل ها به وجود آورد. از این حیث لازم است در زمان تعمیر و تعویض تعویض دوربین ایفون 7 از خدمات تعمیرکار حرفه ای استفاده نمایید و موبایل خود را به دست افراد بی تجربه نسپارید. چنانچه که به تعمیر و تعویض دوربین جلو آیفون 7 نیاز دارید می توانید به مراکز معتبر تعمیرات اپل مراجعه نمایید.

 

اپل آچار

معمولا تعمیر قطعات کم هزینه تر خواهند بود ولی جهت تعویض اجزای مختلف آی پد و تعمیر دوربین ایفون 7 پلاس ، می بایست مبلغ زیادی پرداخت نمایید. زیرا نمونه اورجینال برخی قطعات گران خواهد بود و جهت خرید آن ها لازم است تا هزینه زیادی صرف گردد. مجموعه اپل آچار از جمله مراکز معتبر جهت تعمیر دوربین آیفون 7 می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس و تعمیر مک بوک اپل خود را به این مرکز بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا