اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 31 مرداد 1400

امروز یکشنبه 31 مرداد 1400 بازار بورس با رشد 15 هزار و 550 واحدی شاخص کل و رشد 7 هزار و 707 واحدی شاخص هم وزن همراه شد سه نماد “نوری”، “شتران” و “شپدیس” بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند. جهت مطالعه خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 31 مرداد 1400 ادامه مطلب را دنبال کنید.

مطالب پیشنهادی:

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 31 مرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت و ۱۵ هزار واحد مثبت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با هفت هزار واحد مثبت در محدوده ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

ارزش معاملات بورس امروز به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید که اینت رقم نسبت به هفته‌های گذشته رشد قابل توجهی را داشته است. در پایان بازار امروز هم نوری، شتران و شپدیس با تاثیر مثبت در شاخص کل بودند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و شپنا ثبت شد.

شستا امروز را با تحرکات منفی به پایان رساند. این نماد معاملاتی در آغاز معاملات امروز روندی منفی را داشت و تنها در چند دقیقه مثبت شد. اما در پایان بازار باز هم با عرضه و تحرکات نزولی رو به رو شد.

امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۹ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۱۷۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار امروز اتفاق افتاد.

کدام گروه‌ها امروز روند مثبتی داشتند؟

در پایان بازار امروز نمادهای بانکی با وجود انکه هفته‌های گذشته روند منفی را داشتند اما امروز مورد توجه بازار قرار گرفتند و عمده نمادهای این گروه روندی مثبت را داشتند. وپاسار و وپست از نمادهای منفی این گروه بودند.

نمادهای گروه خودرویی هم امروز با تقاضا همراه شدند و بیشتر نمادهای این گروه با تحرکات مثبت به کار خود پایان دادند. خزر، خفنر و خکار از نمادهای منفی این گروه بودند.

محصولات شیمیایی هم امروز را با تحرکات مثبت و صعودی به پایان رساندند. تنها نمادهای منفی این گروه امروز شاروم، فارس، شکلر، شفن، شپارس و شوینده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا