اخبار مهم اقتصادی

وضعیت قیمت خودرو چهارشنبه 28 مهر 1400

با توجه به نوسانات قیمت خودرو در روزهای گذشته امروز 28 مهر 1400 قیمت خودرو روند با ثباتی داشته و با کاهش قیمت دنا پلاس اتوماتیک، پراید 111 و 132، پژو 206 تیپ دو، 206 صندوقدار، 207 اتوماتیک پانوراما روبرو بوده است.

مطالب پیشنهادی:

وضعیت قیمت خودرو چهارشنبه 28 مهر 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو در بازار امروز چهارشنبه ۲۸ مهر روند با ثباتی را آغاز کرده است و در ابتدای معاملات روند قیمت‌های خودورهای داخلی هیچ تغییری نداشته و تقریبا تمامی خودورهای داخلی افزایش و یا کاهش قیمتی را ثبت نکردند.

در بازار امروز تنها خودرو دنا پلاس اتوماتیک کاهش قیمت داشت. دنا پلاس اتوماتیک توربو با سه میلیون تومان کاهش به ۳۵۷ میلیون تومان رسید.

بر خلاف امروز، بازار دیروز سه‌شنبه روند بازار خودرو با نوسان نسبتا زیادی همراه بود. دیروز سه‌شنبه قیمت پراید ۱۱۱ و ۱۳۲ هرکدام یک میلیون تومان کاهش یافت و به ترتیب به نرخ ۱۵۳ و ۱۳۳ میلیون تومان رسیدند. از گروه خودروهای گروه پراید پراید ۱۵۱ در مدل‌های مختلف افزایش قیمت داشت.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ دیروز به ۲۴۵ میلیون تومان کاهش یافت. ۲۰۶ صندوقدار در هر دو مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت و مدل ۱۴۰۰ آن به قیمت ۳۰۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت و به نرخ ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا