اخبار مهم اقتصادی

قاچاقچیان دستگاه ارز دیجیتال در یزد به پرداخت ۱۹ میلیارد محکوم شدند

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اعلام کرد با شناسایی مکانی در شهرستان اشکذر حدود صد و سه دستگاه استخراج رمز ارز قاچاق کشف و متهمان آن که شامل دو نفر بودند دستگیر شدند. سید محمد مهدی مهاجری  در ادامه اضافه کرد که با کامل شدن تحقیقات و محرز شدن تخلف این دو متهم ، محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند. در ادامه میتوانید خبر کامل جریمه نقدی قاچاقچیان دستگاه ارز دیجیتال در یزد را بخوانید:

جریمه نقدی برای قاچاقچیان دستگاه ارز دیجیتال در یزد

 به گزارش بورس فردا و به نقل از ایسنا سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: ۱۰۳ دستگاه استخراج رمزارز قاچاق در شهرستان اشکذر کشف و متهمان علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

«سید محمد مهدی مهاجریان مقدم» ضمن اعلام این خبر، گفت: افرادی با در اختیار گرفتن یک کارگاه در شهرستان اشکذر، اقدام به استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال با استفاده از ۱۰۳ دستگاه ماینر می‌کردند.

وی افزود: با شناسایی این محل و بازداشت دو نفر توسط پلیس آگاهی شهرستان اشکذر، پرونده‌ای در شعبه دوم تعزیرات حکومتی یزد تشکیل و تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام شد.

مهاجریان مقدم با اشاره به اعتراف صریح متهمان مبنی بر قاچاق بودن ماینرهای مکشوفه، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، متهمان در شعبه مذبور محکوم به جزای نقدی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی یزد با توجه به قطعی شدن رأی در شعبه تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، اظهار کرد: متهمان علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال محکوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا