اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

شرط عجیب برای شرکت در فروش فوق العاده

کیوان پناهی مدیر عامل فروش ایران خودرو اعلام کرد به منظور کنترل افراد شرکت کننده در طرح های فروش شروطی را در نظر گرفته ایم که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده مشروط شد

در آخرین خبرها، مدیرعامل فروش ایران خودرو اعلام کرد: به دلیل اینکه در طرح قبلی حدود ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر، اقدام به ثبت نام کردند و این امر باعث پایین آمدن شانس افراد در قرعه کشی می شود؛ از این پس شروطی در خصوص شرکت افراد در طرح های فروش فوق العاده، در نظر گرفته خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در مرحله قبل، حدود ۲۱ هزار دستگاه خودرو عرضه گردید که با توجه به این حجم از افراد ثبت نام کننده، درصد برنده شدن برای هر متقاضی، بسیار پایین بود.
کیوان پناهی گفت: در طرح فروش فوق العاده قبلی که نتایج آن امروز اعلام گردید؛ بیشترین استقبال از خودروی پژو پارس صورت گرفت.
پناهی در ادامه تصریح کرد به دلیل کنترل افراد شرکت کننده در طرح های فروش فوق العاده در نظر داریم که با دریافت مجوزهای لازم بتوانیم شروطی را برای شرکت در این طرح، تعیین نماییم.
وی گفت از جمله این شروط، این می باشد که افراد باید از قبل وجه خودرو را در حساب هایشان داشته باشند که این وجه از طریق بانک مسدود می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا