اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

زمان عرضه خودروهای وارداتی و داخلی در سامانه یکپارچه اعلام شد

با توجه به خبرهای منتشر شده فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز و فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه در این سامانه آغاز خواهد شد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

عرضه خودروهای خارجی در سامانه تخصیص خودرو

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از جانب وزارت صمت از امروز فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است که افرادی که خواهان شرکت در این قرعه کشی میباشند باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در ابتدای کار در حساب وکالتی خود مسدود نمایند.
از جمله شروط تعیین شده از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت برای شرکت در این طرح داشتن گواهینامه معتبر و عدم پلاک فعال می باشد.
گفتنی است که این خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو از طریق قرعه کشی به فروش میرسند و شرکت کنندگان باید تمامی شروط خودروهای داخلی مانند عدم پلاک فعال، داشتن گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان داخلی را رعایت نمایند.
نکته قابل توجه در این طرح این می باشد که افرادی که موفق به خرید خودرو در این طرح شوند تا یک سال نمی‌توانند سند خودرو را به نام فرد دیگری منتقل نمایند.

عرضه خودروهای داخلی از روز چهارشنبه

علاوه بر فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو عرضه خودروهای داخلی در این سامانه از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد.
بر اساس سخنان عبدالله توکلی لاهیجانی مدیرکل خودرویی وزارت صنعت معدن و تجارت عرضه خودروهای داخلی در این طرح بدون قرعه کشی بوده و تمامی افراد شرکت کننده می توانند موفق به دریافت خودرو شوند.
زمان تحویل این محصولات متناسب با مدل خودرو متغیر بوده اما می‌توان گفت تمامی خودروها در زمانی بین سه ماه تا یک سال تحویل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا