اخبار مهم اقتصادی

حذف قرعه کشی برای تعدادی از خودرو ها

با اینکه مسئولان وزارت صمت اعلام نمودند که حذف قرعه کشی به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد اما مدیر عامل شرکت مگا اظهار کرد حذف قرعه کشی فقط برای تعدادی از خودروها امکان پذیر میباشد نه برای تمام خودروها. در ادامه خبر کامل حذف قرعه کشی برای تعدادی از خودروها را بخوانید:

حذف قرعه کشی برای تعدادی از خودروها

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، از آنجایی که مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو گفته است که قرعه کشی برای برخی از خودرو‌ها دائمی است، با این حساب کدام خودروها مشمول قرعه‌کشی نمی‌شوند؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر توحیدی مدیرعامل شرکت مگا گفت: مسئولان وزارت صمت به ما اعلام کرده اند که حذف قرعه کشی به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد، اما نه برای همه خودروها.

مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) شرکتی در زمینه تجارت الکترونیکی است که طبق گفته مسئولان این شرکت، طرح‌های فروش اینترنتی خودرو را طبق نیاز وزارت صمت اجرا می‌کند.

آنطور که مدیرعامل این شرکت گفته، اجرای سیستم یکپارچه خودرو با ناهماهنگی‌هایی از ثبت نام تا اعلام نتایج همراه بوده؛ در اولین مرحله، نتایج هم از طریق وزارت صمت و هم از طریق شرکت خودروساز اعلام شد که تناقضاتی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا