فراتر از خبر

مهلت ثبت نام کنکور 1401 تمدید نخواهد شد

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ فردا پایان می یابد و به هیج وجه قابل تمدید نیست، گفت: ثبت نام در این آزمون در ۴ مرحله ( ۱۰تا ۱۷ بهمن ماه ، ۱۷تا ۲۰بهمن ماه ، ۱تا ۴ اسفندماه و ۴ تا ۶ اسفند ماه ) انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: فایل ثبت نامی داوطلبان در پایان مهلت مذکور، برای تدارک تمهیدات برگزاری مطلوب آزمون بسته و نهایی خواهد شد و امکان اضافه کردن متقاضی جدید به هیج وجه میسر نیست، بنابراین به متقاضیان توصیه می شود در صورت تمایل به ثبت نام در ۲ روز باقی مانده ( پایان ۶ اسفندماه ) اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس سازمان سنجش یادآور شد: تاکنون یک میلیون و 473 هزار و 376 نفر در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی ثبت نام کرده اند.

 

 

 

پیش از این زمان ثبت نام به شرح زیر اعلام شده بود.

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری 1401 ، در هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان های خارجی را دارند، لازم است با تهیه مدارک و اطلاعات لازم در بازه زمانی 10 لغایت 17 بهمن ماه 1400 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی اینترنتی sanjesh.org به صورت اینترنتی فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

افرادی که علاقه مند هستند فقط در رشته هایی تحصیل کنند که پذیرش در آنها بدون آزمون انجام می شود، نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری ندارند. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور به صورت مجزا از سایت سنجش منتشر خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا