اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

تغییر میزان سهمیه بنزین از سال ۱۴۰۲

در آخرین خبرهای منتشر شده اخباری در خصوص میزان تغییر سهمیه بنزین از سال ۱۴۰۲ به گوش میرسد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات تغییر سهمیه بنزین

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مجلس در آخرین نشست خبری اعلام کرد در تلاشیم که در تصویب بودجه ۱۴۰۲ زمینه هایی را برای افرادی که از سهمیه سوخت استفاده نمی کنند فراهم کرده آیم که آنها نیز مانند سایر افراد از این سهمیه برخوردار شوند.
وی در ادامه گفت با توجه به لایه هایی که در این خصوص انجام گرفته هیچگونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت بنزین وجود ندارد اما احتمال تغییر سهمیه‌بندی فقط به منظور ایجاد توازن و عدالت انجام خواهد گرفت.
رحیمی مظفری خاطرنشان کرد با بررسی های انجام گرفته در بودجه ۱۴۰۲ تغییراتی در خصوص میزان سهمیه بنزین صورت گرفته است که با توجه به این لایحه کسانی هم که از هیچ سهمیه ای استفاده نمی کنند از این پس می‌توانند از این سهمیه سوخت برخوردار شوند.

بازگشت سوخت گیری بنزین به روال قبل

علاوه بر خبر منتشر شده در خصوص میزان تغییر سهمیه سوخت از سال ۱۴۰۲ سخنگوی صنف جایگاه داران کشور گفت از آن جایی که سوخت گیری بنزین در تمامی استان‌ها به جز تهران محدود شده بود در حال حاضر به روال قبل بازگشت.
رضا نوازد در ادامه تصریح کرد در حال حاضر در تمامی استان ها محدودیت سقف سوختگیری با کارت های شخصی رفع گردیده و افراد همانند قبل می توانند تا سقف ۶۰ لیتر بنزین بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا