اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

تعرفه جدید گاز برای مشترکین پر مصرف

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت با توجه به افزایش شدید مصرف گاز در روزهای گذشته ابلاغیه جدیدی در خصوص تغییر در تعرفه مشترکین پرمصرف تصویب شده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:
بیشتر بخوانید:

افزایش مصرف گاز در روزهای گذشته

طی روزهای گذشته به دنبال کاهش دما مصرف گاز با ۲۵ درصد افزایش همراه گردید.
این افزایش مصرف گاز به گونه‌ای بود که در روز ۱۵ آذر بیشترین مصرف گاز ثبت گردید که به عنوان بالاترین میزان مصرف محسوب می شود.
کوشکی رئیس مرکز راهبردی شبکه گاز کشور در این خصوص گفت در چند روز گذشته میزان مصرف گاز تا حدود بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است به گونه ای که در سال گذشته در اواخر دی ماه میزان مصرف ۶۰۰ میلیون مترمکعب و در سال جاری در آذرماه به ۶۰۳ میلیون مترمکعب افزایش پیدا کرده است.
وی در ادامه گفت ادامه این وضعیت می‌تواند باعث قطع گاز در نیمه های شمالی کشور شده و شبکه گاز کشور را در حالت ناپایدار قرار دهد.

تعرفه جدید گاز برای پر مصرف ها

محمدرضا جولایی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت میزان مصرف گاز تا به این روز نسبت به سال گذشته حدود ۶ درصد افزایش پیدا کرده است و همین امر می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در شبکه گازرسانی گردد.
حال با توجه به افزایش مصرف گاز در روزهای گذشته تعرفه های جدیدی برای مشترکین پرمصرف در نظر گرفته شده است که در چند روز آینده بر روی تعرفه‌های قبوض گاز اعمال خواهد شد.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت مشترکین شرکت گاز با توجه به میزان مصرف در سه پلکان قرار می گیرند که میزان مصرف ۶۴ درصد از مشترکین حدود ۳۵ درصد برآورد شده است.
میزان مصرف ۳۵ درصد مشترکین حدود ۶۰ درصد و ۲ درصد مشترکین حدود ۵ و نیم محاسبه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا