اخبار مهم اقتصادی

بازنشستگانی که یارانه نگرفتند چه کنند؟ آدرس سامانه و کد دستوری استعلام

برخی از بازنشستگان به دلیل شغل فرزندان خود و حقوق آنها جز دهک دهم حساب شده و یارانه آنها قطع شد، این افراد باید برای دریافت یارانه چه کنند؟ تکلیف کسانی که یارانه معیشتی نگرفتند چه می شود؟ برای پیگیری واریز نشدن یارانه معیشتی باید چه کرد و چگونه و از طریق چه سایتی می توان اعتراضات خود را ثبت کرد، برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

کوپن الکترونیکی (کالا کارت) کی توزیع می شود

بازنشستگانی که مشمول یارانه نشدند چه کنند؟

بر اساس سخنان سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه بازنشستگانی که یارانه نگرفتند باید به سامانه اعتراضات مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. بعد از ثبت درخواست، اعتراضات از سوی وزارت رفاه بررسی و نتیجه به این افراد اعلام خواهد شد.

افرادی که تا کنون یارانه دریافت میکردند اما یارانه آنها حذف شده است باید اعتراضات خود را فعلا در سامانه حمایت وزارت تعاون ثبت کنند و منتظر پاسخ باشند. اگر مشمول یارانه شوند یارانه برای آنها واریز خواهد شد، اما بقیه افراد باید به همان سامانه مراجعه کرده و علت دریافت نکردن یارانه را ببینند.

افرادی که به هر علتی تاکنون یارانه دریافت نمیکردند چه کنند؟

تمامی افرادی که تا به حال یارانه نگرفتند اعم از افراد مجرد و متاهل می توانند برای دریافت یارانه درخواست خود را ثبت کنند، افرادی که متاهل هستند باید اطلاعات اعضای خانوار را در زیر مجموعه خود قید کنند و برای هر یک از اعضای خانواده درخواست یارانه کنند. این افراد باید وارد سایت my.gov.ir مراجعه کنند؛ این سامانه برای افرادی است که به هر علتی یارانه نمی‌گرفتند.

وضعیت یارانه اتباع چه می شود؟

حسینی در پاسخ به این سوال که یارانه اتباع چه می‌شود، گفت: فعلا به افرادی که دارای کدملی باشند یارانه خواهیم داد و هنوز دراین باره چیزی مشخص نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند و جامانده از دریافت یارانه بودند به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند. اگر هم قبل مراجعه به سامانه می‌خواهند وضعیت دریافت یارانه را سوال کنند، می‌توانند کد دستوری ستاره۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کدملی مربع را بگیرند؛ در اینجا متوجه می‌شوند که یارانه بگیر هستند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا