اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

امروز تارا و ۲۰۷ در بورس کالا عرضه می شوند

شرکت خودروسازی ایران خودرو امروز ۸ آذر ماه دو محصول خود را در بورس کالا عرضه خواهد کرد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

عرضه دو محصول ایران خودرو در بورس کالا

از اواسط تیرماه سال جاری با هماهنگی وزارت صمت و شورای عالی بورس عرضه خودرو در بورس کالا آغاز گردید.

تاکنون خودروهایی مانند دیگنیتی، فیدلیتی، شاهین، وانت کارا و لاماری در بورس کالا عرضه شده اند که با استقبال بی نظیر مردم همراه گردیده است.

امروز ۸ آذر ماه خودروی تارا دستی و اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک از طریق بورس کالا به فروش خواهد رسید که مهلت ثبت سفارش برای متقاضیان تا ساعت ۱۵ مقرر گردیده است.

عرضه 207 در بورس کالا

شرکت خودروسازی ایران خودرو ششصد دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک را امروز در بورس کالا عرضه می کند.

از بین این تعداد ۲۰۰ دستگاه سقف شیشه ای با رنگ مشکی آبنوس، ۳۰۰ دستگاه با رنگ سفید، ۵۰ دستگاه سقف شیشه ای با رنگ نقره ای تیتانیوم و ۵۰ دستگاه دیگر سقف شیشه ای با رنگ سبز کله غازی خواهد بود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف شیشه ای در بورس کالا با قیمت پایه ۲۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۷ اتومات سفید با قیمت پایه ۲۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه می گردد.

عرضه تارا در بورس کالا

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از بین ۵۰۰ دستگاه تارای عرضه شده ۲۵۰ دستگاه تارا دستی که صد دستگاه از آن با رنگ نقره ای تیتانیوم، صد دستگاه از آن با رنگ مشکی آبنوس و ۵۰ دستگاه از آن با رنگ سبز کله غازی عرضه می گردد؛ می باشد.

تارا دستی با رنگ نقره ای تیتانیوم و سبز کله غازی در بورس کالا با قیمت پایه ۲۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و تارا دستی با رنگ مشکی آبنوس با قیمت پایه ۲۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک نیز در رنگ های نقره ای تیتانیوم، مشکی آبنوس و سبز کله غازی عرضه خواهد شد.

تارا اتوماتیک با رنگ مشکی آبنوس با قیمت پایه ۳۶۷ ملیون و ۶۰۰ هزار تومان و تارا اتوماتیک با رنگ نقره ای تیتانیوم و سبز کله غازی با قیمت ۳۷۹ میلیون تومان عرضه می گردد.

زمان تحویل خودروها

هر کد ملی مجاز به ثبت یک سفارش برای خرید خودرو در بورس کالا می باشد و متقاضیان که موفق به خرید در بورس کالا شده اند؛ می توانند خودرو های خود را در ۶ اسفند ماه سال جاری تحویل بگیرند.

همچنین پیش پرداختی که برای این خودروها در نظر گرفته شده است ۱۰۰ درصد میباشد به صورت که خریداران باید در ابتدا کل مبلغ را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا