اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

آیا افزایش قیمت خودرو در راه است؟

در حالی که تولید روزانه شرکت خودروسازی ایران خودرو به روزانه ۳ هزار دستگاه خودرو رسیده بود اما در حال حاضر با کاهش تولید آنها بازار با مسئله جدیدی روبرو شده است. در ادامه میتوانید خبر کامل تاثیر کاهش تولید محصولات ایران خودرو بر بازار خودرو را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

افزایش قیمت خودرو به دنبال کاهش تولید محصولات

عملکرد شرکت ایران خودرو در ماه های گذشته نشان می‌دهد که تولید آنها در در هر ماه نسبت به ماه قبل کمتر شده و تعداد خودروهای به بازار عرضه شده کاهش پیدا کرده است.
در حال حاضر کارشناسان بازار خودرو معتقدند که کاهش تولید محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو باعث افزایش قیمت خودرو در بازار می گردد.

تاثیر دلار بر بازار خودرو

فیروز نادری در آخرین خبر ها اعلام کرد کاهش تولید محصولات ایران خودرو و نوسانات قیمتی در بازار دلار باعث تاثیر مستقیم بر بازار خودرو شده است به گونه ای که به دلیل افزایش قیمت دلار در طی چند روز اخیر قیمت خودرو در بازار دچار افزایش جزئی گردیده است.
سعید مدنی رئیس اسبق سایپا در ادامه گفت در سال جاری نسبت به سال گذشته خودروهای ناقص کمتری تولید گردید اما در بازار همچنان تعادل بین تقاضا و عرضه برقرار نمی باشد و با کمبود خودرو مواجه هستیم.
مدنی در ادامه گفت در حال حاضر قیمت خودرو متناسب با نرخ دلار دچار نوسانات می گردد و عاملی که در قیمت ها تاثیر گذار خواهد بود آزادسازی واردات خودرو به کشور و همچنین لغو قیمت گذاری دستوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا