اخبار بورس

نمادهای پیشتاز در صف خرید و فروش بازار بورس امروز 17 آذر 99

‌با توجه به اینکه در دو روز گذشته بازار روند مثبتی داشته و تعادل در بازار برقرار بوده است، پیش بینی می شود بازار امروز نیز متاثر از نوسانات زیادی نباشد اما در بازار امروز عرضه نمادها کمی از تقاضا پیشی گرفته است. امروز نمادهای تاثیر گذار در عرضه و تقاضا کدام است؟ صف‌های خرید و فروش سهام در بازار امروز چگونه هستند؟

صف‌های خرید و فروش سهام در بازار بورس امروز 17 آذر 99

  • در گروه خودرویی‌ها نماد خساپا با رشد بیش از ۴ درصد در قیمت ۳۳۸ تومان داد و ستد می‌شود. خودرو در محدوده منفی ۱ درصد قرار دارد. خگستر در سقف قیمت روزانه بالای ۵۰۰ تومان دنبال می‌شود.
  • بانکی‌ها در محدوده‌های منفی قرار گرفتند. وتجارت افت ۳ درصدی دارد و در قیمت ۳۸۶ تومان دنبال می‌شود. وبملت در قیمت ۴۳۶ تومان قرار دارد. دی افت ۱ درصد دارد و در قیمت ۵۲۵۰ تومان داد و ستد می‌شود.
  • در گروه فلزات اساسی نماد ذوب در قیمت ۵۵۹ تومان افت ۳ درصدی را تجربه می‌کند.
  • فولاد در قیمت ۱۴۳۹ تومان افت ۲ درصد دارد.
  • فخوز با افزایش تقاضا همراه است و در محدوده مثبت ۳ درصد قرار دارد.
  • نماد خودرو در یک قدمی سبز پوشی قرار گرفت و در قیمت ۴۲۹ تومان در حال داد و ستد است. خساپا بعد از معاملات ۱ میلیارد سهمی در حال حاضر با صف خرید بیش از ۲۵۰ میلیون سهمی همراه است.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شپنا در محدوده صفر تابلو و با نوسان مثبت همراه شد و شتران با رشد قیمت همراه شد و در قیمت ۱۵۰۰ تومان دنبال می‌شود. شبریز با صف خرید دنبال می‌شود. شبندر پیشروی ۴ درصدی دارد و در قیمت ۳۲۲۱ تومان داد و ستد می‌شود.

جداول زیر نیز برترین عرضه و تقاضا را در بازار امروز نشان می دهند؛

عرضه و تقاضا 17 آذر

عرضه و تقاضا 17 آذر

منبع: وانا نیوز.

همچنین بخوانید: امروز بازار بورس چگونه پیش بینی می شود؟ (17 آذر 99)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا