فراتر از خبر

همسر اول امین حیایی، جایزه سیمرغ رو بهش تبریک گفت!

امین حیایی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد چهلمین جشنواره فیلم فجر بخاطر بازی در فیلم سینمایی «برف آخر» شد. مونا بانکی همسر اول امین حیایی در صفحه اینستاگرامش، این موفقیت بزرگ را به امین حیایی تبریک گفت و نوشت : هوراااا من خوشحال میشم از موفقیت عزیزانم، ایمن حیایی هنرمند مردمی، براستی که این سیمرغ برازنده دستان توست!!!

بیوگرافی مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی

مونا بانکی پور بازیگر و کارگردان و همسر اول امین حیایی و مادر دارا حیایی بازیگر جوان است.

مونا بانکی پور بازیگر سینما در ۷ خرداد ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است. او در سال ۱۳۷۱ با امین حیایی ازدواج کرد و این ازدواج به دلیل سن کم و بی تجربه گی هر دو با وجود داشتن یک پسر به نام دارا حیایی بعد مدت کوتاهی به جدایی ختم شد. در این مدت حضانت دارا با مادرش بود و نزد مادرش زندگی و رشد کرد. دارا حیایی متولد ۱۳۷۵ است که وارد بازیگری شده است.

او خیلی زود مادر شدن را تجریه کرده و به دلیل ازدواج در سن کم لذت شیرین مادر شدن را خیلی زود چشیده است. او ۲۱ سال است برای فرزندش کم نگذاشته و شب و روزش را با «دارا»، گذرانده است و بعد از دو دهه کناره گیری و دیده نشدن در هیچ مراسم و محافلی در اکران فیلم شعله ور ، اولین فیلم و بازی جدی پسرش دارا حضور پیدا کرد.

فعالیت هنری مونا بانکی پور

از اثر هنری بانکی پور در بازی در سریال «خواب و بیدار» «مهدی فخیم زاده» به یادها مانده که نقش همسر «دانیال حکیمی» را بازی می‌کرد.
او همچنین، در فیلم سینمایی «خانه‌ای در شن» هم بازی داشته است. علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز ورود کرده و کارگردانی سه فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده.

علت کم کاری مونا بانکی پور چیست؟

او علت کم کاریش در حوزه بازیگری را، مشغله کاری و بزرگ کردن «دارا» عنوان می‌کند. او بعد از سریال «خواب و بیدار» به خاطر حرف و حدیث‌هایی که پیش آمد مجبورشد به خارج از کشور برود.

عکس های مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی

عکس های مونا بانکی بی حجاب
عکس های مونا بانکی بی حجاب
عکس های مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی
عکس های مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی
عکس های مونا بانکی پور و الیکا عبدالرزاقی
عکس های مونا بانکی پور و الیکا عبدالرزاقی
عکس های مونا بانکی و پسرش دارا حیایی
عکس های مونا بانکی و پسرش دارا حیایی

امین حیایی پس از جدایی از مونا بانکی با نیلوفر خوش خلق (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد.

عکس امین حیایی و نیلوفر خوش خلق
عکس امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا