اخبار بورسنماد ها

جزئیات صورت های مالی مهر ماه چند شرکت بورسی

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سامانه کدال شرکت های بورسی “ختراک”،”شپترو”،”ثرود”، “خزامیا”،”قجام”، “کچاد” و “وسخوز” اقدام به انتشار صورت های مالی مهر ماه خود کردند.

مطالب پیشنهادی:

صورت های مالی مهر ماه چند شرکت بورسی

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، براساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال برخی از شرکت‌ها اقدام به انتشار صورت‌های مالی مهر ماه خود در این سایت کردند. در گزارش زیر به برخی از این صورت مالی‌ها پرداخته شده است.

شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران(ختراک) طی عملکرد یک ماهه منتهی به مهر معادل ۱۱۹ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است.

شرکت پتروشیمی آبادان(شپترو) طی عملکرد یک ماهه منتهی به مهر معادل ۱۱۳ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش داشته است.

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود(ثرود) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر از محل واگذاری پروژه های خود چهار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش داشته است

شرکت زامیاد(خزامیا) در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور به ازای هر سهم ۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

شرکت فرآورده های غذایی و قند تربت جام(قجام) در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور به ازای هر سهم ۵۷ ریال زیان شناسایی کرده است. این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۳۶ ریال زیان شناسایی کرده بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر معادل ۴۰۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۵۶ درصد افزایش داشته است.

شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان(وسخوز) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا