فراتر از خبر

خبر طلاق مهدی قائدی چقدر صحت دارد؟/ بررسی مفصل شایعه جدایی مهدی از ستاره

در این گزارش قرار است به موضوع “طلاق مهدی قائدی” بپردازیم و ببینیم واقعیت ماجرا چیست و این خبر چقدر صحت دارد.

مهدی قائدی فوتبالیست معروف استقلالی متولد 14 آذرماه سال 77 در بوشهر است که در پست وینگر برای شباب الاهلی بازی می‌کند و هم اکنون در امارات زندگی می کند.

ماجرای ازدواج مهدی قائدی

ماجرای ازدواج مهدی قائدی

در تیر ماه سال 98 عکسی با حلقه در دست چپ او منتشر شد که نشان از ازدواجش داد.

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با انتشار عکس های عروسی اش رسما ازدواج خود را رسانه ای کرد.

نام همسر مهدی قائدی ستاره معصومی است. گفته می شود ستاره معصومی متولد 10 بهمن ماه سال 1370 می باشد.

موضوع سن و سال ستاره معصومی باعث کنجکاوی کاربران شد و به اعلام خیلی ها در شبکه های اجتماعی، همسر  مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر است چرا که مهدی قائدی متولد سال 1377 می باشد.

ماجرای طلاق مهدی قائدی

ماجرای طلاق مهدی قائدی

ستاره معصومی بعد از ازدواجش با مهدی بسیار معروف شد و حالا پیج اینستاگرامش بیش از نیم میلیون فالوور دارد.

شاید فکر کنید ستاره خانم بلاگری چیزی بوده اما او نه بلاگر است نه هنری دارد که وی را چنین جایگاهی برساند. گفته می شود او با انتشار تصاویر ناجور از خود و دست بردن به مسائل فوتبالی مهدی توانست فالوور جمع کند.

اما حالا که همراه مهدی به امارات سفر کرده و دبی نشین شده است، رفتار معقول تری از خود نشان می دهد.

بعد از رفتنش به امارات مدام در حال استوری و پست کردن از لاکچری بازی ها و خورد و خوراک خفن و تفریحات و کادو های لوکسی که دریافت می کند، بود.

حال آنکه اخیرا سوار بر ماشینی شاسی بلند در جاده برفی و هشتگ ایرانم را استوری کرد که نشان از بازگشتش به ایران را دارد.

نکته تلخ این ماجرا این است که مهدی قائدی، بازیکن محبوب خیلی از آبی ها خود را در حد ستاره معصومی پایین آورده و علاوه بر تغییر در تیپ و استایل، جلو دوربین ها نیز کلاس گذاشته. حال آنکه در این چند ماه به دلیل همراهی کردن ستاره معصومی در حرکات و کارهای بی کلاسش و به قولی سپردن افسارش به دست خانوم، از انواع الفاظ رکیک کاربران بی نصیب نماند. چرا که از یک فوتبالیست محبوب بیشتر از اینها انتظار می رود.

“مهدی مردمی” بیشتر طرفدار داشت و محبوب بود، با این حال باز در میان بسیاری از آبی ها محبوب بوده و طرفداران خود را دارد.

حالا مدتی است شایعه جدایی مهدی قائدی از ستاره معصومی بر سر زبان ها افتاده و گفته می شود او از همسرش جدا شده است.

طی روزهای گذشته تصویری از مهدی قائدی در یک دورهمی با دوستان و بدون همسرش (ستاره معصومی) منتشر شد که شایعه جدایی او از ستاره را بسیار داغ کرد.

مهدی قائدی

همچنین ستاره معصومی با انتشار استوری در اینستاگرام جنجال تازه و شایعه اختلافش با مهدی قائدی را در فضای مجازی به راه انداخته است.

ستاره معصومی

همچنین پیشتر فیلمی از صحبت های امیر تتلو خواننده ایرانی ترکیه نشین در مجازی منتشر شده است که گفته است مهدی قائدی به زودی همسرش را طلاق می دهد.

به طور کلی استوری عجیب همسر مهدی قائدی حرف و حدیث هایی در مورد طلاق او به وجود آورد که هنوز واکنشی از سوی مهدی قائدی به همراه نداشته است . پیش از این باز هم شایعه طلاق مهدی قائدی از همسرش در رسانه ها پخش شده بود.

با این حال طبق شنیده ها و آنچه که عیان است، طلاقی در کار نبوده چرا که مهدی قائدی و ستاره معصومی فعلا هیچ واکنشی که مهر تاییدی بر این ادعا باشد، نزده اند. طی ساعات گذشته نیز استوری آهنگ عاشقانه و تگ کردن مهدی قائدی، توسط ستاره دلیلی بر رد این شایعه می باشد.

بیوگرافی مهدی قائدی به همراه افتخارات و سوابق او

مهدی قائدی متولد 14 اذر 1377 بوشهر که در زمینه فوتبال فعالیت دارد.  مدرک تحصیلی مهدی ابتدایی بوده چرا که او دانش آموز بوده ترک تحصیل کرده است. او از سال 1386 تاکنون در فوتبال فعالیت داشته. او یک یک برادر و یک خواهر دارد و همسرش نیز ستاره معصومی می باشد.

مهدی قائدی بازیکنی که با جثه ریز و نحیف خود اما با تکنیک ناب با سن کم در ترکیب ایرانجوان سال 87 در لیگ دسته اول همه نگاه ها را به خود معطوف کرد و لقب باشوی کوچک را به خود اختصاص داد.

قائدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر از 10 سالگی آغاز کرد و توانست در فصل 96 – 1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند.

وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

زمان ورودش به استقلال

مهدی قائدی بعد از درخشیدن در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به کار شدند و او در نهایت با قراردادی 5 ساله در 17 تیر 1396 به استقلال پیوست. او در مصاحبه ای می گوید از کودکی استقلالی بوده و همیشه دوست داشته است در این تیم بازی کند.

الگوی فوتبالی مهدی قائدی نیمار برزیلی است. او در این باره گفته همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا