اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بازار بورس فردا ششم تیر 1400

با عرض سلام و ارادت خدمت شما دوستان گرامی بورس فردا، انشاالله هفته خوب و خوشی رو آغار کرده باشید. در این بخش خبری قصد داریم با بررسی وضعیت بازار بورس امروز و همچنین نظرات کارشناسان به پیش بینی بازار بورس فردا ششم تیر 1400 بپردازیم با ما همراه باشید.

مطالب پیشنهادی:

پیش بینی بازار بورس فردا ششم تیر 1400

امروز شنبه 5 تیر ماه 1400 رفتار بازار سرمایه دقیقا مطابق با پیش بینی که خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم بود و با تقاضا بازگشایی شد و شاخص کل در ابتدا 6 هزار و 334 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد و در پایان این عدد به 20 هزار و 728 واحد رسید و شاخص کل نیز با رشد 4 هزار و 23 واحدی همراه شد. در جریان معاملات امروز سه نماد “شستا”، “فولاد” و “اخابر” بیشترین تاثیر با بر رشد شاخص کل داشتند.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه همچون پیام الیاس کردی معتقد است که عدد صف فروش ها در هفته ی گذشته حدود 185 بود در حالیکه این عدد امروز معادل است با 165! که این اتفاق بسیار خوبی است و بنظر می رسد که اکثر فاکتورهای بازار از هفته گذشته بهتر شده و فعلا تنها ریسک بازار قیمت دلار می باشد!

سعید جعفری کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی وضعیت بازار بورس تا مرداد ماه 1400 گفت: از یک ماه پیش انتظار میرفت که روند نزولی بازار سرمایه به پایان رسد و بازار یک روند متعادل و صعودی در پیش بگیرید که از حدود ۱۰ روز قبل، این اتفاق افتاده است. فکر میکنم این روند فارغ از نوسانات دو تا سه روزه آینده بازار، ادامه داشته باشد و بازار تا اواخر مردادماه رشد ملایمی را تجربه کند. بعد از یک ماه آینده هم همچنان صعود را داشته باشیم.

البته نا گفته نماند که بازار سرمایه با یکسری ابهاماتی روبرو است به عنوان مثال مزاکرات برجام، قیمت ارز، قیمت های جهانی و همچنین تیم اقتصادی دولت جدید! که اگر ریزش قیمت جهانی نداشته باشیم می توان گفت بازار سرمایه تا پایان سال ریزش و سقوط سنگینی نخواهد داشت.

با توجه به توضیحاتی که خدمت شما عزیزان ارائه شد، انتظار می رود وضعیت بازار بورس فردا یکشنبه 6 تیر ماه 1400 با روند متعادل و صعودی همراه باشد.

نقشه بازار بورس امروز

نقشه بازار بورس امروز
نقشه بازار بورس امروز
  • وضعیت شاخص کل: با رشد 20 هزار 728 واحدی به 1 میلیون و 233 هزار و 783 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با رشد 4 هزار و 23 واحدی به 380 هزار و 903 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 49,212,894.905B
  • ارزش معاملات : 63,663.537B
  • حجم معاملات : 8.315B
  • تعداد معاملات : 798,922
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : پاسا، ساربیل، ولغدر، کسرام، ولصنم
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند : اخابر، هجرت، فسرب، خعمرا، فکمند
  • نمادهای پر معامله : ومدیر، شپنا، فملی، غکورش، خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا