اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

رونمایی از ۱۲ خودروی جدید در سال آینده

به گزارش بورس فردا خبر جدیدی مبنی بر رونمایی از ۱۲ خودروی جدید تا پایان سال ۱۴۰۲ منتشر گردیده است ست که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

خودروهای قدیمی از رده خارج میشوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین گفتگوها اعلام کرد بر اساس صحبت های انجام شده؛ قرار بر رونمایی از ۱۲ خودروی جدید در سال جاری و سال آینده شده است.
وی گفت از این ۱۲ محصول جدید تاکنون از سه خودرو با نامهای شاهین، اطلس و آریا رونمایی گردیده است.
سید فاطمی امین در ادامه گفت: با ورود این دوازده محصول جدید به بازار خودرو، تمامی خودروهای قدیمی از رده خارج خواهند گردید.
وزیر صمت در این خصوص افزود: رونمایی از خودروهای جدید تولید شده و افزایش واردات خودرو به کشور، می تواند باعث ایجاد تحولی عظیم در صنعت خودرو ایران گردد.
وی در ادامه گفت تاکنون هیچ زمانی به اندازه سال جاری این میزان از تولید خودرو و واردات وجود نداشته است و همین امر می‌تواند باعث ایجاد رونق در بازار خودرو گردد.
فاطمیه امین در ادامه افزود در سال جاری و در ۸ ماهه اول حدود ۳۲ درصد تولید و عرضه خودرو نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد.

واردات خودرو به کجا رسید؟

سخنگوی وزارت صمت در خصوص وضعیت خودروهای وارداتی اظهار کرد اولین محموله خودروهای وارداتی در روز سوم دی ماه به بندرلنگه رسید و بعد از آن در هفته گذشته، محموله دوم نیز به مرزهای ایران وارد گردید.
در حال حاضر باید گفت پیش بینی می شود که سه محموله جدید از خودروهای وارداتی در هفته‌های آینده، وارد مرزهای ایران گردند.
وی در مورد واردات خودروهای برقی و هیبریدی گفت در صورتی که محدوده قیمت این خودروها کمتر از ۲۰ هزار دلار تعیین شده باشد واردات آنها از نظر وزارت صمت هیچگونه مانعی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا