اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

تثبیت قیمت میوه برای شب یلدا

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان تهران در آخرین خبرها اعلام کرد: مردم در خصوص کمبود و یا افزایش قیمت میوه برای شب یلدا نگرانی نداشته باشند زیرا این اتحادیه اجازه بالا رفتن قیمت میوه را نخواهد داد. در ادامه می‌توانید خبر کامل عدم افزایش قیمت میوه در آستانه شب یلدا را بخوانید:
بیشتر بخوانید:

قیمت میوه ها در شب یلدا افزایش نمی‌یابد

اسدالله کارگر رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، در آخرین گفتگوها درباره قیمت میوه گفت: امسال به دلیل اینکه میزان آفت زدگی میوه ها بسیار پایین بود میوه ها با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار شدند.
وی در ادامه گفت به همین دلیل می توان پیش بینی کرد که بازار میوه در آستانه شب یلدا به همین روند ادامه داده و دستوری در خصوص افزایش قیمت میوه وجود ندارد.
کارگر گفت: پیش بینی های لازم در خصوص میوه های پر مصرف شب یلدا مانند هندوانه، انگور، انار و ازگیل شده است و با عرضه کافی این میوه ها، شاهد کمبود میوه نخواهیم بود.
در حال حاضر گفته می‌شود که کمترین قیمت انار عرضه شده در میادین میوه و تره بار، حدود ۱۸ هزار تومان و قیمت سیب زرد ۲۲۰۰۰ میباشد.
این در حالی می باشد که قیمت این میوه در میوه فروشی های سطح شهر تا ۴۲ هزار تومان نیز می‌رسد.
بر اساس گفته‌های رئیس میادین میوه و تره بار نارنگی در میادین میوه و تره بار با قیمت 14 هزار و ۹۰۰ و در سطح شهر با قیمت ۳۰۰۰۰ تومان عرضه میگردد.
با این وجود در حالی که تنها دو هفته به شب یلدا باقی مانده است پیش‌بینی می‌شود که افزایش قیمت زیادی در بازار میوه نداشته باشیم و صحبت های مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان تهران مهر تاییدی بر این امر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا