فراتر از خبر

موزیک ویدئو آهنگ جدید فرزاد فرزین (نگی که نگفتم)

موزیک جدید “فرزاد فرزین” به نام ( نگی که نگفتم ) منتشر شد.

کنسرت فرزاد فرزین و ایلیاس یالچینتاش ۱۱ فروردین در کشور ترکیه شهر استانبول برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند از سایت melotik.com بلیط تهیه کنند.

فرزاد فرزین با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوب اینم از ویدیو جذاب *نگی که نگفتم به کارگردانی وحید امینی عزیز و هنرمندی دوست عزیزم رضاشفیعی جم که کلی در کنارش به من وبچه ها در این پروژه خوش گذشت از چنل یوتوب من کاملشو حتما تماشا کنید و نظرتونو برام کامنت کنید.

خدارو شکر که کارو دوست داشتید و همچنان دابسمشها يادتون نره،بازم تشکر از همه عوامل کار مخصوصاً دوست هنرمندم حامد برادران و همينطور وحيد اميني.

يه تشكر ويژه هم از هادي قالي خاني كه با گريم هاي خوبش هميشه كار مارو زيباتر ميكنه.

عوامل:
آهنگ و ترانه: فرزاد فرزين
تنظيم و میکس: حامد برادران
كارگردان:وحيد اميني
با حضور : رضا شفيعي جم
كاور:سالار پيزري
ترانه پارت٢:پدرام شهرابي
ويولن: جمال چلبياني
گيتار:هيراد نيكنام

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه‌نویس اهل ایران است.

او در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

فرزاد فرزین تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. او یک خواهر نیز دارد.

او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته‌است.

ازدواج فرزاد فرزین

فرزاد فرزین ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد . تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او می باشد.

رضا شفیعی جم کیست؟

احمدرضا شفیعی‌جم زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۰ بازیگر ایرانی است.

او برای چندین همکاری‌اش با مهران مدیری شهرت دارد و در چندین آثار او ایفای نقش کرده که می‌توان به شب‌های برره، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شوخی کردم، باغ مظفر و شب‌های مافیا اشاره کرد.

او برای فیلم ارتفاع پست (۱۳۸۱) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم مرد از جشن سینمای ایران شد.

احمدرضا شفیعی‌جم فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ فعالیت در تلویزیون با نقش‌های طنز را آغاز کرد. شفیعی‌جم با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز ظاهر شد.

مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نقش او بامشاد در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مدیری است. شروع فعالیت سینمایی او با فیلم دو همسفر ساختهٔ اصغر هاشمی به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۱ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا