ارز دیجیتال

سقوط بیت کوین به زمستانی سرد

بیت کوین درچند روز اخیر سقوط سنگینی را تجربه کرد به گونه‌ای که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد ریزش پیدا کرد. در حال حاضر بیت کوین تا محدوده ۲۳ هزار دلار سقوط پیدا کرده است و بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال سقوط بیشتر هم وجود دارد. در ادامه خبر کامل سقوط بیت کوین را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

بیت کوین با سر سقوط کرد

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، بسیاری از کارشناسان کف قیمت بیت‌کوین را ۲۱ هزار دلار می‌دانند اما اگر این محدوده از دست برود احتمالا این رمرارز تا ۱۹ هزار دلار هم ریزش می‌کند. بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد ریزش کرد و سقوط سنگین آلت‌کوین‌ها را به همراه داشت.

براساس امواج الیوت، زمانی که بیت‌کوین روی محدوده ۳۰ هزار دلار قرار داشت یک ریزش به بازار بدهکار بود. یعنی موج اصلاحی باید تمام می‌شد تا موج ۵ شروع شود. حالا بیت‌کوین تا محدوده ۲۳ هزار دلار سقوط کرده است. احتمال سقوط بیشتر هم وجود دارد.

در شرایط حال حاضر فقط باید صبر کرد تا بازار به شرایطی پایدار برسد. به نظر می‌رسد محدوده فعلی برای سرمایه‌گذاران بلندمدت مناسب است.

دردسرهای جدید برای بیت‌کوین و رمزارزها

رائول پال، مدیرعامل سابق گلدمن ساکس و مدیرعامل فعلی Real Vision در مصاحبه اخیر خود دردسرهای جدید و بیشتری را برای سهامداران و سرمایه‌گذاران رمزارزها پیش‌بینی کرد. او در مصاحبه با دلفی مدیا گفت: اقتصاد ایالات متحده در انتظار یک اصلاح شدید است. احتمالا این اصلاح فدرال رزرو را مجبور به مداخله و حمایت از بازار می‌کند.

«من پیش‌بینی می‌کنم که یک رکود کوتاه و بسیار شدید فدرال رزرو را مجبور به حمایت از بازارها می‌کند. به دلیل شرایط اقتصاد جهانی تورم شدیدتر از آنچه مردم فکر می‌کنند خواهند بود و در این شرایط دید آینده‌نگری کمرنگ می‌شود.»

پال روند بلندمدت رمزارزها را با توجه به نوپا بودن آن صعودی می‌داند. او عقیده دارد که در گذر زمان تعداد کاربران شبکه افزایش پیدا می‌کنند و این شبکه گسترش پیدا می‌کند.

«اگرچه بازار به شدت سقوط کرد اما مردم مانند سال ۲۰۱۸ اکوسیستم را ترک نکردند. من فکر می‌کنم پذیرش رمزارزها ادامه دارد و اگر با همین منوال ادامه دهیم تا سال ۲۰۳۰ چهار یا پنج میلیارد کاربر در شبکه خواهیم داشت. این آمار کاهش احتمالی نرخ پذیرش را هم در نظر گرفته است. سال گذشته ما ۱۸۶ درصد نرخ پذیرش داشتیم که این یعنی سرعت پذیرش رمزارزها در سال گذشته دو برابر اینترنت بود که خارق‌العاده است. این موضوع به ما این سیگنال را می‌دهد که این تکنولوژی حتی برتر از اینترنت خواهد بود. »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا