ارز دیجیتال

رشد بیت کوین تا چه زمان ادامه دارد؟

بیت‌کوین از لحاظ تکنیکال سیگنال‌های شروع روند صعودی خود را صادر کرده و احتمال ادامه روند صعودی این ارز کم نیست. به گفته کارشناسان معامله‌گران کوتاه‌مدت و خرده‌فروشان در حال فروش بیت‌کوین هستند اما نهادهای بزرگ‌تر به نگهداری و جمع‌آوری بیت‌کوین در قیمت پایین ادامه می‌دهند. در این گزارش به بررسی جزئیات رشد بیت کوین در روزهای اخیر پرداختیم.

رشد بیت کوین تا چه زمان ادامه دارد؟

به گزارش بورس فردا، به نقل از تجارت نیوز، ماه اکتبر آغازگر افزایش قیمت بیت‌کوین و اتریوم بود و هر دو دارایی در این ماه رشد زیادی کردند و بیت‌کوین تقریبا در آستانه سقف قبلی خود قرار دارد.

تجمع‌های عمده بیت‌کون توسط نهنگ‌ها رهبری می‌شود و به نظر می‌رسد رشد اخیر بیت‌کوین هم با حرکت نهنگ‌ها همراه بود.

تعداد ادرس‌های بیت‌کوین که ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت‌کوین را نگهداری می‌‎کنند در پنچ هفته گذشته بیش از ۲۵۰ مورد افزایش داشته است و این یعنی حرکت نهنگ‌ها.

تعداد ادرس‌هایی که بیت‌کوین نگهداری می‌کنند روز به روز در حال افزایش است و نسبت به دوره اوج قبلی ۲ درصد افزایش داشته و این یعنی بسیاری به افزایش قیمت بیت‌کوین امیدوارند.

علاوه بر این طبق داده‌ها ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها به شدت کاهش داشته و این نشان از کاهش فشار فروش نهنگ‌ها است.

در رابطه با اتریوم هم باید گفت تعداد ادرس‌هایی که اتریوم را نگهداری می‌کنند تغییر چندانی نداشته و در پنج هفته گذشته ثابت مانده است.

با این اوصاف باید گفت نگهداری بیت‌‍کوین نسبت به دوره اوج قبلی پیشرفت زیادی داشته اما اتریوم ثابت بوده است. هر چند قبلا هم نهنگ‌ها کمک زیادی به اتریوم نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا