ارز دیجیتال

معرفی و ثبت نام در صرافی کوینکس

معرفی کوینکس

همانطور که گفته شد این صرافی در سال 2017 تاسیس شد. Coinex از همان شروع آغاز به کار خود خدمات ویژه ای به کاربران و سرمایه گذاران کشور هایی که تحریم هستند می دهد. این صرافی امکانات بسیار زیادی دارد. کوینکس از محبوب ترین صرافی ها در ایران است و میان تریدر ها و سرمایه گذاران ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. باید به این نتکه نیز اشاره کرد که کوینکس در میان 307 صرافی معروف در دنیا رتبه 45 را دارد.

صرافی کوینکس (coinex) یکی از بهترین و پر سود ترین سایت ها در مقابل بورس ایران است.

 

از جمله امکاناتی که می توان به آن اشاره کرد آپشن های جامع و کامل ترید و استیک است. همچنین کوینکس دارای ارزی مخصوص به نام CET است که دارای مزیت هایی است.

ویژگی دیگری که این صرافی را از دیگر صرافی ها متمایز می کند کیف پول اختصاصی کوینکس به نام  viawallet است. این صرافی جفت ارز های بسیار زیادی را پشتیبانی می کند.

 

 برخی از ویژگی های coinex:

  • کارمزد کمتر در مقایسه با سایر صرافی ها
  • احراز هویت و وریفای با مدارک ایرانی
  • پشتیبانی و ارائه خدمات 24 ساعته
  • ساپورت چندین زبان مختلف
  • بستری ساده و کاربر پسند
  • دارای استخر viaBTC
  • امنیت بسیار بالا

 

حال که صرافی کوینکس و ویژگی ها و خصوصیت های آن معرفی شد، باید با نحوه ثبت نام در این صرافی آشنا شویم. در ادامه روش های ثبت نام و احراز هویت درکوینکس را فرا می گیریم.

 

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس:

تیم ما در سایت باینری آپشن جاب بصورت کامل این اموزش ثبت نام در صرافی کوینکس  را منتشر کرده است که در ابتدا باید وارد سایت اصلی صرافی کوینکس شوید. پس از ورود به سایت وارد صفحه ثبت نام می شوید. در کادر اول باید ایمیل معتبری وارد کنید. سپس در قسمت پسورد رمز عبوری برای خود تعیین می کنید. رمز عبور شما باید شامل حداقل 6 کاراکتر و حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد باشد.

پس از وارد کردن پسورد، تیک پذیرش قوانین کوینکس (I’ve read & agreed with) را زده و روی گزینه sign up کلیک کنید.

حال پنجره ای دیگر باز می شود که روی آن پازلی نمایش داده می شود تا ما آن را در جای خودش قرار دهیم. این کار برای آن است تا ما ربات تشخیص داده نشویم.

ثبت نام در صرافی کوینکس

 

 

پس از این کوینکس ایمیلی حاوی کد 6 رقمی برای شما ارسال می کند و شما باید این کد را کپی کرده و در کادر Email Verification Code وارد کنید. در نهایت روی گزینه confirm کلیک کنید.

پس از اینکه این مراحل را با موفقیت گذراندید صفحه خوش آمد گویی زیر با جمله ( Greetings, Welcome To CoinEx! ) به شما نمایش داده می شود.

ثبت نام در صرافی کوینکس

نکته ای که باید بدانید این است که برای هربار وارد شدن باید به قسمت log in بروید و ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید تا بتوانید وارد اکانتتان شوید.

 

بعد از انجام این کارها حال باید یا قسمت های مختلف صرافی کوینکس آشنا شویم.

در سمت راست در بالای صفحه اصلی کوینکس، برروی گزینه account کلیک می کنیم و منویی برای ما باز می شود. روی گزینه account setting کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده بخش هایی را مشاهده می کنید که در ادامه در رابطه با آن ها توضیحاتی خواهیم داد.

احراز هویت در کوینکس:

  • در ابتدای صفحه با کادری آبی رنگ مواجه می شوید که نشان دهندده این است شما به تازگی ثبت نام کرده اید.
  • در قسمت sign up که تیک سبز رنگی دارد به این معناست که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است.
  • در بخش telegram می توانید وارد گروه تلگرامی کوینکس شوید تا از اخبار مهم آن با خبر شوید.
  • در قسمت دیگری به نام nickname با کلیک روی گزینه change می توان برای نام کاربری خود نامی اختصاصی انتخاب کنید.
  • مورد بعدی verification ID است که برای وریفای کردن یا همان احراز هویت است. پیشنهاد ما به شما این است که در صرافی های بین المللی وریفای نکنید. زیرا نیازی به آن ندارید.
  • گزینه بعدی Security Setting است که در پایین صفحه قراردارد و تنظیمات امنیتی حساب شما را نشان می دهد.

حذف اکانت در صرافی کوینکس یا غیر فعال کردن اکانت:

همانطور که مشاهده می کنید در جلوی security setting گزینه Disable Your Account قرار دارد که برای غیر فعال کردن حساب کاربری ازین گزینه استفاده می کنیم. اگر اکانت کوینکس خود را غیر فعال کنیم:

تمامی ورودی ها و ترید های شما در کوینکس غیر فعال می شود.

همه سفارشاتی که باز هستند و order های خرید و فروش شما لغو می شوند.

تمامی API هایی که در کوینکس ساخته اید حذف می شوند.

 

واریز ارز دیجیتال به صرافی کوینکس

برای واریز کردن ارز دیجیتال به کوینکس ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شویم. با انتخاب گزینه Assets در بالای سمت راست صفحه منویی باز می شود که باید برروی گزینه Deposit کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود در قسمت نوع ارز (Coin Type) باید اسم ارزی که قصد واریز آن را دارید بنویسید. پس از آن نوع شبکه دیجیتالی ( Protocol Type ) را انتخاب می کنیم.

در مرحله بعدی در کادر مستطیلی زیر Deposit to آدرس ارز دیجیتال را برای واریز در صرافی یا کیف پول وارد می کنیم. نکته ای که در این مرحله باید رعایت کنید این است که برای وارد کردن آدرس در کادر مستطیل شکل از گزینه show QR code آدرس را انتخاب کنید. سپس با گزینه coppy addres ادرس مورد نظرتان را در کادر past کنید.

 

برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس

برای برداشتن ارز های دیجیتال خود یا انتقال آن ها به کیف پول باید به شکل زیر عمل کنید.

در بالای سمت راست صفحه گزینه withdraw یا همان برداشت را از منوی کشویی Account انتخاب کنید. در صفحه ای که باز می شود نوع ارز انتقالی خود را در قسمت coin type وارد کنید و در قسمت Normal Withdraw یا همان انتقال عادی نوع شبکه ارز مورد نطرتان را انتخاب می کنید.

حال باید آدرس تتر روی شبکه ترون صرافی یا کیف پول مورد نظر که می خواهید ارز ها یه آنجا انتقال یابد را در Withdrawal Address وارد کنید. همواره دقت کافی در وارد کردن اطلاعات و آدرس ها را داشته باشید.

اکنون باید مقدار ارزی که قصد انتقال آن را داریم در کادر Actual وارد کنیم. در

پایان برروی گزینه Submit یا همان ثبت کلیک کنید.

پس از زدن دکمه ثبت رمزی یکبار مصرف برای شما ظاهر می شود و یا به شماره شما ارسال می شود. این رمز را در کادر Please enter 6-digit TOTP code وارد کنید. به یاد داشته باشید که اعتبار این رمز 30 ثانیه است.

بعد از ورود رمز ایمیلی حاوی اطلاعات انتقال ارزهایتان ارسال می شود. با بررسی صحیح بودن اطلاعات ایمیل و اطمینان از آن برروی گزینه تایید نهایی یا Reconfirmation کلیک کنید. ایمیلی از طرف صرافی کوینکس جهت تایید برداشت شما برایتان ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا