اخبار بورس

سیگنال های مهم بورس امروز 19 دی 1400

بورس در روز گذشته به اخبار برجام واکنش نشان داد و حاصل این واکنش رشد گروه بانک، گروه های خودرویی و بیمه بوده است. اما باید دید سیگنال های مهم بورس امرور چیست؟

سیگنال های مهم بورس امروز 19 دی 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، بازار سهام در روز گذشته به سیگنال‌های مخابره شده از برجام واکنش نشان داد. گروه بانک و بیمه در بورس دیروز رشد داشتند. این رشد وضعیت بازار را تا میانه مثبت نگه داشته بود اما در ادامه و با افت قابل توجه سایر گروه‌ها بازار نیز منفی شد. حال باید دید بازار سهام امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

میخائیل اولیانوف، رئیس تیم دیپلماتیک روسیه حاضر در مذاکرات وین در توییتی نوشت: می‌توانم بگویم که فضای گفت‌وگوهای وین مثبت و موثر است. بر اساس قضاوت‌های من به واسطه تماس با دیگر همتایان، آنها این ارزیابی را به اشتراک گذاشته‌اند. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم. نه سریع بلکه به صورت تدریجی. (ایرنا)

خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: فروش نفت و میعانات گازی ایران افزایش خوبی داشته است و پول نفت صادراتی وصول می‌شود. برنامه داریم که ظرفیت تولید نفت را تا پایان سال ۱۴۰۰ به عدد قبل از تحریم‌ها بازگردانیم. درآمدهای حاصل از صادرات نفت هم به کشور برمی‌گردد، یعنی وصول مطالبات انجام می‌شود. ما در شرکت ملی نفت ایران وظیفه داریم نفت را بفروشیم و پولش را تحویل بانک مرکزی دهیم. آنچه وظیفه شرکت ملی نفت است به درستی در حال انجام است. (فارس)

علیرضا پیمان‌پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از نهایی‌سازی سازوکار استفاده از رمزارزها در حوزه تجارت خارجی در جلسه کارگروه مشترک ارزی بین وزارت صمت و بانک مرکزی خبر داد. (ایبنا)

تحویل چغندرقند به کارخانجات برای استحصال شکر در سال جاری، نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت. امسال بیش از ۶ میلیون و ۵۸۱ هزار تن چغندرقند بهاره و پاییز تحویل کارخانجات تولید شکر شده که تاکنون ۷۹۴ هزار تن شکر سفید از این مقدار استحصال شده است. (میزان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا