سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار

شرکت سبدگردان سرآمد بازار

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار بپردازیم. همانطور که می دانید ، به صورت کلی با استفاده از دو روش می توان در بازار بورس سرمایه گذاری کرد. یکی از این روش ها روش غیر مستقیم می باشد. در روش غیر مستقیم فرد سرمایه گذار در بازار بورس ، مسئولیت سرمایه گذاری و مدیریت سبد سرمایه خود را به یک شخص یا یک شرکت واگذار می کند.

شرکت سبدگردان نیز یک شرکت حقوقی است که با توجه به وظایف مشخصی که در قرارداد ذکر می شود به مدیریت سبد سرمایه یا پرتفوی شما بپردازد. در حال حاضر چیزی نزدیک به 30 شرکت سبدگردان در بازار بورس ثبت شده و در حال ارائه خدمات سبدگرانی می باشند. اما سوال اصلی اینجا است که سبدگردان های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار بپردازیم. همچنین در دیگر مقالات نیز به صورت کامل به معرفی تمامی شرکت های سبدگردان مجاز در بازار بورس خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می شود برای شناخت کامل شرکت های سبدگردان با ما در بورس فردا همراه باشید.

شرکت های سبدگردان معمولا با استفاده از افراد متخصص در بازار بورس و با استفاده از روش های متفاوت همچون تحلیل های تکنیکال و بنیادی و یا با استفاده از انواع ابزار های کاربردی در این زمینه به مدیریت سبد سرمایه افراد سرمایه گذار می پردازند. هدف از مدیریت سرمایه کسب سود و انتفاع برای فرد سرمایه گذار در بازار بورس می باشد. معمولا روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار بورس برای افراد سرمایه گذار با سرمایه های یالا و خصوصا برای افرادی که دانش و اطلاعات کافی در خصوص بورس ندارند، روشی بسیار کارآمد می باشد.

معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار

شرکت سبدگردان سرآمد بازار در سال ۱۳۹۴ با مجوز رسمی سازمان بورس اوراق بهادار به شماره ثبت ۴۷۴۸۵۰ شروع به کار کرده است. این شرکت در سال ۱۳۹۶ با تغییر در ترکیب سهامداران و در نتیجه آن تغییر در مدیریت، با رویکردی نوین به بازار های مالی، با شتاب در حال گسترش دامنه فعالیت خود است. یکی از نکات مهم در خصوص معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار این است که سرمایه شرکت سبدگردان سرآمد بازار طی دو مرحله افزایش از ۲۰ به ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان سرآمد بازار تنها شرکت سبدگردان در بازار سرمایه است که ظرف مدت کمتر از یک سال توانسته است دارایی های تحت مدیریت خود را به بیش از ۲۰,۰۰۰ میلیارد ریال افزایش دهد. بخشی از این دارایی های تحت مدیریت مربوط به سبد های اختصاصی است. تیم سرآمد بازار توانسته است با استفاده از تخصص نیروی انسانی خود برای سبد های اختصاصی به بازدهی سالانه ۱۴۱% دست یابد.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا

این بازدهی با استفاده از روش میانگین وزنی ارزشی سالانه شده به دست آمده است. علاوه بر این شرکت سبد گردان سرآمد در بازه های زمانی یک ساله، جایگاه اول یا دوم را در جذب منابع در میان صندوق های سرمایه گذاری کسب نموده است. یکی دیگر از دارایی های تحت مدیریت این شرکت، صندوق با درآمد ثابت سرآمد بازار است. این صندوق با بازدهی سالانه بالاتر از میانگین سود ثابت بانکی (به طور میانگین۲۰%) همواره بین صندوق های پر بازده بازار سرمایه حضور داشته است.

صندوق سرمایه گذاری مشترک نقش جهان نیز از دیگر دارایی های تحت مدیریت سرآمد است که می توان به بازدهی سالانه فوق العاده ای که در طول مدت کوتاه فعالیت، به دست آورده اشاره داشت. این صندق هم اکنون جزو ۱۰صندوق برتر سرمایه گذاری کشور در میان ۱۸۱ صندوق موجود در بازار کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت سبدگردان سرآمد بازار اینجا کلیک کنید.

خدمات شرکت سبدگردان سرآمد بازار

شرکت های سبدگردان با داشتن مجوز های مربوطه از سازمان بورس و اوراق بهادار می توانند، خدمات متنوعی به مشتریان خود در بازار بورس ارائه دهند. تخصص همکاران مجموعه، تشکیل سبدهای بهینه سرمایه گذاری، مدیریت صندوق های سرمایه گذاری و تسهیل فرآیند تامین مالی است. شرکت سبدگردان سرآمد بازار با بهره گیری از دیدگاه و تفکر نوین و نیروی کار متخصص توانسته است ابزارهای مدیریت دارایی جدیدی تولید کند و آنها را توسعه دهد.

  • سامانه جامع معاملات الگوریتمی بازار بدهی با قابلیت تشخیص موقعیت های آربیتراژ و افزایش ایمن سود آوری بدون ریسک
  • مشاوره صندوق های سرمایه گذاری پس انداز به صورت اختصاصی و با توجه به ماهیت سازمان های گوناگون
  • طراحی صندوق های سرمایه گذاری پس انداز به صورت اختصاصی
  • تأسیس صندوق های سرمایه گذاری پس انداز به صورت اختصاصی
  • مشاوره و پذیرش کالا ها در بازار های کالایی و طراحی محصول های مالی مرتبط
  • سامانه مدیریت نقدینگی صندوق ها
  • سامانه جامع بررسی و تحلیل صندوق های سرمایه گذاری
  • سامانه تحلیل بنیادی بازار سهام
  • مشاوره عرضه و پذیرش اوراق بهادار و شرکتها در بازار های مالی
  • مشاوره، طراحی و بازارگردانی اوراق بدهی
  • مشاوره در زمینه تامین مالی جمعی و شرکت های حقوقی
  • تعهد پذیره نویسی اوراق بهادار
  • افزایش نقد شوندگی
  • تسهیل و تسریع فرآیند فروش دارایی های بورسی شرکت ها
  • مشاوره و تهیه طرح های توجیهی افزایش سرمایه
  • انجام کلیه مراحل فرآیند افزایش سرمایه شرکت های مشمول ماده ۱۴۱
  • و غیره.

تاسیس انواع صندوق های سرمایه گذاری (اعم از صندوق های اختصاصی بازار گردانی، صندوق های سرمایه گذاری در سهام، با درآمد ثابت، مبتنی بر طلا، زعفران، PE ، VC و ..) و قبولی سمت در آنها یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت سبدگردان سرآمد بازار می باشد.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان پاداش سرمایه

آدرس شرکت سبدگردان سرآمد بازار

در قسمت های قبلی به معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار پرداختیم. همچنین لازم می دانیم تا در ادامه اطلاعات تماس و آدرس شعبه شرکت سبدگردان سرآمد بازار را نیز برای شما عزیزان ارائه کنیم. در ادامه آدرس و شماره تماس این شرکت را قرار داده ایم.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، خیابان سامان، پلاک ۷۹، طبقه دوم

تلفن: 02188626490

در قسمت های قبلی به معرفی شرکت سبدگردان سرآمد بازار پرداختیم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. همچنین پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفاهیم بورس و آموزش رایگان مقالات دیگر ما را در بورس فردا مشاهده کنید.

پیشنهاد می شود: لیست شرکت های مجاز سبدگردان بازار بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا