سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس

شرکت سبدگردانی آمیتیس

برای این که به معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس بپردازیم، لازم است تا ابتدا مقدمه ای در خصوص سبدگردانی و مفاهیم آن خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید، که به تازگی وارد بازار بورس شده و اطلاعات چندانی در خصوص مفاهیم بازار بورس ندارید، این مقدمه کوتاه را در خصوص شرکت های سبدگردان، وظایف و مزایای آن ها از دست ندهید. اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارید با روش غیر مستقیم در بازار بورس سرمایه گذاری کنید. لازم است تا با شرکت های سبدگردان آشنا باشید. در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس می ‌پردازیم.

ابتدا لازم است اشاره کنیم که شرکت های سبدگردان شرکت های مالی و واسطه هایی هستند که با هدف کسب انتفاع و سود برای شخص سرمایه گذار به مدیریت سبد سرمایه یا پرتفوی سرمایه گذار می پردازند. استفاده از روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار یا همان استفاده از شرکت های سبدگردانی مزیت های ویژه ‌ای برای افراد دارد. اما نکته مهم این است که شما شرکتی را انتخاب کنید که مجوز های لازم را از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران دریافت کرده باشد.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان سینا

در این مقاله می‌ توانید جهت آشنایی بیشتر با شرکت سبدگردان آمیتیس با ما در ادامه معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس همراه باشد. همانطور که اشاره کردیم شرکت های سبدگردان تنها در صورتی که مجوز های لازم را از سازمان بورس دریافت کرده باشند مجاز به ارائه خدمات کارگزاری و سبدگردانی می باشند. بنابراین شما نباید به شرکت های سبدگردانی غیر مجاز اعتماد کنید. اگر به تازگی وارد بازار بورس شده و اطلاعات چندانی در خصوص شرکت های سبدگردانی و وظایف آنها ندارید می توانید مقالات معرفی ما را در بورس فردا مطالعه کنید. این قسمت به معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس می‌ پردازد. لذا اگر قصد انتخاب این شرکت را به عنوان شرکت سبدگردان خود دارید، بد نیست تا ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس

در قسمت قبلی گفتیم که شرکت سبدگردان در واقع شخصی حقوقی است که در قالب یک قرارداد به انجام امور معاملاتی سرمایه گذار با هدف کسب سود می پردازد. در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان آمیتیس پس از اخذ موافقت اصولی و مجوز تاسیس از سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت سهامی خاص و تحت شماره 534904 در تاریخ 19/09/1397 نزد مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران ثبت شده است.

شرکت سبدگردان آمیتیس در تاریخ 26/09/1397 با شماره ثبت 11622 به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس و اوراق بهادار نیز به ثبت رسید. سرمایه ثبت و پرداخت شده شرکت برابر 20 میلیارد ریال می‌ باشد. در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس باید اشاره کنیم که امین این شرکت، شرکت سامان پندار می باشد. مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت سامان پندار (حسابداران رسمی) در پی انتشار اسامی حسابداران رسمی شاغل توسط جامعه حسابداران رسمی ایران و پس از كسب مجوز تأسیس از جامعه مزبور طی شماره 13919 به تاریخ 29/2/1381 در اداره ثبت شركت ها و مؤسسات تجاری تهران به عنوان مؤسسه انتفاعی غیر تجاری به ثبت رسید.

این موسسه طی پروانه كار حرفه‌ای صادره از طرف جامعه حسابداران رسمی ایران به شماره 721083 مجاز به انجام كلیه خدمات حرفه ‌ای مرتبط گردید. مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت سامان پندار ، از مؤسسات معتمد سازمان بورس اوراق بهادار و در گروه “یک” بوده و رتبۀ مؤسسه در جامعه حسابداران رسمی ایران نیز در گروه “الف” می باشد.

مزایا

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم سرمایه گذاری در بازار بورس عمدتا از دو روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر می باشد. شرکت های سبدگردان که سرمایه گذاری در بازار بورس از روش غیر مستقیم را امکان پذیر می کنند. این شرکت ها مزیت هایی نیز دارند. از مهم ترین مزیت های شرکت سبدگردان آمیتیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت کارآمد و اثر‌بخش در سبد دارایی ها با استفاده از ساز ‌و‌ کار علمی
  • مدیریت ساختاری سبد دارایی ها متناسب با درجه ریسک ‌پذیری سرمایه ‌گذاران
  • پرهیز از رفتارهای هیجانی با مدیریت عقلائی سبد دارایی ها
  • کاهش ریسک سوء مدیریت در سبد دارایی ها به واسطه تعدد نهادهای ناظر
  • مدیریت وجوه نقد راکد شرکت ‌ها با حفظ درجۀ نقدشوندگی سبد دارایی ها متناسب با نیاز شرکت ‌ها
  • شفافیت بالای اطلاعاتی و گزارشگری
  • میزان سود و بازدهی بالا و تضمین شده
  • مدیریت سبد سرمایه توسط افراد متخصص در بازار
  • و غیره.

خدمات شرکت سبدگردانی آمیتیس

در قسمت های قبلی به معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس پرداختیم. اما در اینجا لازم است تا به مهم ترین خدمات شرکت سبدگردان آمیتی نیز بپردازیم. شرکت سبدگردان آمیتیس خدمات متنوعی به مشتریان خود در بازار بورس ارائه می دهد. از مهم ترین این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزاش صورت های مالی سبد اختصاصی
  • وضعیت سهام مشتریان
  • گزارش صورت دارایی سبد اختصاصی
  • گزارش مانده سهام
  • صورت وضعیت دارایی سرمایه گذاران
  • و غیره.

آدرس

  • تهران، گاندی، خیایان پنجم، پلاک 22، طبقه سوم، واحد 302،  کد پستی 1517633619

در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس و شرح خدمات و مزایا این شرکت پرداختیم. برای آشنایی با سایر شرکت های سبدگردانی نیز می توانید سایر مقالات ما را در بورس فردا مشاهده کنید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شرکت اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان الگوریتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا