سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان هدف

شرکت سبدگردانی هدف

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان هدف بپردازیم. اما قبل از آن لازم می دانیم تا مقدمه ای در خصوص شرکت های سبدگردان و وظایف آن ها ارائه کنیم. شرکت‌ های سبدگردان يکي از انواع واسطه‌ های مالي هستند که به عنوان نماينده سرمايه‌ گذار و به نام سرمايه‌ گذار به سرمايه‌ گذاری در بورس می ‌پردازند. که اين عمل در قالب مفهوم سبدگردانی اختصاصی به اين معناست که برای هر فردی متناسب با ويژگي ‌های خودش سرمايه‌ گذاری انجام مي ‌شود.

شخص سبدگردان با طرح سؤالاتی استاندارد از شخص سرمايه ‌گذار، وضعيت درآمدی و هزينه ‌ای وی، هدف شخص از سرمايه ‌گذاری و مواردی از اين دست به سطح ريسک ‌پذيری سرمايه ‌گذار می‌ رسد و نتيجه را با سرمايه ‌گذار مطرح مي‌ کند. سرمايه ‌گذار مختار است که نتيجه را بپذيرد يا خير، در نهايت پس از توافق طرفين بر روی نتيجه پرتفوی مناسب سرمايه ‌گذار تشکيل مي شود.

پیشنهاد می شود: لیست شرکت های سبدگردان مجاز در بازار بورس

آشنایی با شرکت های سبدگردان

شرکت های ‌سبدگردان‌ یکی‌ از‌ انواع ‌نهاد های ‌مالی‌ جدیدی ‌هستند‌ که ‌پیرو ‌اجرای ‌قانون ‌جدید بازار اوراق بهادار به منظور مدیریت حرفه ای اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) در بازار سزمایه، معرفی شده اند. موضوع فعالیت شرکت های سبد گردان عبارتند از:

  1. تصمیم به خرید، فروش یا نگهداری اوراق بهادار به نام سرمایه گذار معین به منظور کسب انتفاع
  2. پذیرش سِمَت در صندو های سرمایه گذاری
  3. سایر فعالیت های مجاز طبق مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار

به موجب قرارداد منعقده بین شرکت های سبد گردان و  مشتریان، سبد گردان تعهد می نماید که با استفاده از متخصصین حوزه های مالی و سمایه گذاریو با توجه به سلایق هر یک از مشتریان، ترتیبی اتنخاذ نماید تا وجوه موضوع قرارداد را در راستای کسب بازدهی با تقبل ریسک های منطقی به امر سرمایه گذاری اختصاص دهد. اما حال که اطلاعات مناسبی در خصوص شرکت های سبدگردان و وظایف آن ها کسب کردید، اجازه دهید تا به معرفی شرکت سبدگردان هدف بپردازیم.

معرفی شرکت سبدگردان هدف

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان هدف باید اشاره کنیم که مدیریت حرفه ای ، تسلط ، تخصص و تجارب گران قیمت در بازار های مالی درکنار هم قرار گرفتند تا شرکت سبدگردان هدف بتواند با تکیه بر این عناصر ، هوشمندانه خدمات گوناگون خود را در توسعه و مدیریت سرمایه و دارایی های کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی وفعالین بازار های مالی به کار گیرد. این شرکت در 1391/11/24 تحت شماره 435015 و شناسه ملی 10320850973 درتهران و همزمان با شماره 11140 نزد سازمان بورس اوراق بهادار با هدف اصلی فعالیت مدیریت سرمایه گذاری دربازار سرمایه کشور تاسیس شد. شرکت سبدگردانی هدف مفتخر است که جزو اولین دریافت کننده مجوز رسمی و قانونی فعالیت در بازار سرمایه کشور بوده است.

شرکت سبدگردان هدف با بهره مندی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و مزیت در طراحی، عرضه و ترویج ابزارها و نهاد های نوین مالی و با ارتباط گسترده با بدنه اقتصادی کشور و در راستای حداکثر سازی ثروت و خلق ارزش برای سرمایه گذاران و کلیه علاقمندان با مسئولیت عباسعلی حقانی نسب و با همکاری تیم جدید ، که دارای سوابق فعالیت در بازار پول و سرمایه کشور می باشد براساس اصول ذیل پی ریزی مجدد گردیده است.

چشم انداز شرکت سبدگردان هدف

  • کسب جایگاه برتر در بازار های اوراق بهادار و اقتصاد کشور
  • کسب جایگاه متناسب در ارتقا اقتصاد خانوار ها
  • ساختن حال و آینده مالی مطمئن برای مشتریان
  • کسب حداکثر بازدهی در سطوح مختلف از سطح کمترین درجه ریسک تا درجه بالای پذیرش ریسک توسط مشتری
  • کاهش هزینه های مشتری
  • شفافیت بیشتر
  • و غیره.

آدرس شرکت سبدگردان هدف

در قسمت های قبلی مقاله به معرفی شرکت سبدگردان هدف پرداختیم. اما در ادامه آدرس و شماره های تماس این شرکت را نیز برای شما عزیزان قرار داده ایم. هدف ما این است تا سرمایه گذاران بتوانند با داشتن شناخت کافی در خصوص تمام شرکت های کارگزاری و سبدگردان ، بهترین و مناسب ترین شرکت را برای خود برگزینند.

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی،  بعد از تقاطع قائم مقام فراهانی، پلاک 436، ساختمان پارسه، طبقه چهارم، واحد 15 ، کد پستی: 1586764649

تلفن:

  • 88480322
  • 88480321
  • 88480320
  • 88482546
  • 88717866
  • 88480556

شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با شرکت سبدگردانی هدف اینجا کلیک کنید تا وارد وبسایت رسمی این شرکت شوید. از این که تا پایان مقاله معرفی شرکت سبدگردان هدف با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. همچنین برای آشنایی با سایر شرکت های سبدگردان و کارگزاری ها می توانید سایر مقالات ما را در بورس فردا مطالعه بفرمایید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان کاریزما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا