فراتر از خبر

سریال تاریخی «مستوران» با گریم متفاوت رابعه اسکویی!

مستوران نام سریالی است که قرار است به زودی از شبکه یک رسانه ملی مهمان خانه ها شود. این سریال تاریخی بازیگران بسیاری را برای نقش آفرینی دعوت کرده که یکی از این بازیگران رابعه اسکویی است که عکسش با گریمی متفاوت در فضای مجازی دست به دست می شود.

سریال تاریخی «مستوران» با گریم متفاوت رابعه اسکویی!

به گزارش بورس فردا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به تازگی تصویری از رابعه اسکویی با گریمی متفاوت در مجموعه «مستوران»، توسط خود این بازیگر منتشر شده که در توضیح آن از پخش این مجموعه تاریخی از شبکه یک خبر داده است.

پیشتر نیز تصاویری از این مجموعه با حضور بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ و رویا میرعلمی منتشر شده بود
«مستوران» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، برای پخش از صداوسیما آماده نمایش خواهد شد.
حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

رابعه اسکویی در مستوران

این مجموعه محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در استودیو بادبان است که فصل نخست آن در ۲۶ قسمت و با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی، به زودی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

بیوگرافی رابعه اسکویی

رابعه اسکویی متولد 1 مهر 1345 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بعد از سال ها بازیگری کشف حجاب کرد و به شبکه جم رفت و حالا با وساطت عزت الله ضرغامی به تلویزیون بازگشته است.

عشق فیلم تخیلی دارد و مدت ها سیگار می کشید اما الان فقط عاشق گوشت است. رابعه از مادری کرمانی و پدری گیلانی به دنیا آمده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا