فراتر از خبر

کشف حجاب مرجانه گلچین!

پس از گلشیفته فراهانی، صدف طاهریان، ریجانه پارسا، روناک یوسفی و ده ها زن بازیگر ایرانی این بار نوبت به مرجانه گلچین رسید که با کشف حجاب حواشی دنیای سینما را تشدید کند.

کشف حجاب مرجانه گلچین!

به گزارش بورس فردا و به نقل از رکنا، مرجانه گلچین بازیگر معروف ایرانی می باشد که ظاهرا با این سن و سال می خواهد از قافله بازیگران دیگر عقب نماند. اما آخرین عکس مرجانه گلچین باورنکردنی است چرا که او باوجو اطلاع از قوانین ایران کاملا کشف حجاب کرده است و حتی فراتر رفته و قسمتی از بدنش را برهنه به نمایش گذاشته است که به نظر می رسد باید به وی تذکر داده شود.

عکس شوک آور از کشف حجاب مرجانه گلچین ! / ناچار به شطرنجی آن شدیم !

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است . مرجانه گلچین به تازگی مادرش را از دست داده است . مرجانه گلچین با انتشار یک ویدیو سوز دلش را در فراق مادرش به مردم نشان داد . مرجانه گلچین همسر سابق یکی از کارگردان های مشهور ایرانی است . مرجانه گلچین از بازیگران کم حاشیه ایرانی است.

مرجانه گلچین بازیگر با سابقه و حرفه ای و البته محبوب ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همیشه هم خنده رو به لب مخاطبین آورده است.

مرجانه گلچین

 

مرجانه گلچین اما چند سالی است که در قاب تلویزیون بسیار کم کار شده و خب این موضوع ناراحت کنندس که چنین هنرمندان خوبی دیگر بازی نکنن! اما به جاش در قاب گوشی و اینستاگرام آنقدری فعال هستند که حاشیه ساز هم میشوند. مرجانه گلچین  چند وقت اخیر با استایل و تیپ های نامتعارف ظاهر شده است.

مرجانه گلچین

از این ها که بگذریم مرجانه گلچین از فعالین اینستاگرام می باشد و بیش از 1.6 میلیون دنبال کننده هم دارد.

مرجانه گلچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا