فراتر از خبر

هنرمندانی که در 29 آذر متولد و یا درگذشتند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به آخرین روزهای آذرماه رسیدیم. امروز 29 آذر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته امروز اشاره میکنیم.

به گزارش بورس فردا، مهتاب نصیر پور، مریم امیر چلالی و سیاوش خیرابی از بازیگران محبوب و مشهور ایرانی در روز 29 آذر متولد شدند و در این تاریخ یکی از ستاره های صدای ایران، ناصر عبدالهی به رحمت خدا رفته است.

مهتاب نصیرپور  متود 29 آذر 1344 در تهران است.

مهتاب نصیرپور

مهتاب نصیرپور بازی در تئاتر را از سال 65 آغاز کرد و از سال 70 وارد دنیای سینما شد و در فیلم هایی چون من ترانه 15 سال دارم، الو الو من جوجوام، مسافران، به نام پدر، دنیای وارونه، آستیگمات و سرو زیر آب جلوی دوربین رفت. این هنرمند همسر محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان  می باشد.

مریم امیرجلالی در  29 آذر 1326 در ملایر متولد شد.

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی را بسیاری از مخاطبان تلویزیون با بازی در سریال هایی چون پشت کنکوری ها، نقطه چین، خانه به دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین، چهارخونه، چاردیواری و… می شناسند.

سیاوش خیرابی نیز در 29 آذر 1363 در تهران متولد شد.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی با بازی در سریال ترانه مادری در سال 87 در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و بعد از آن در فیلم هایی چون دلنوازان، از یاد رفته، سه پنج دو، آوای باران، سر به راه، ساعت صفر، پرستاران و هست و نیست جلوی دوربین رفت.

ناصر عبداللهی خواننده کشورمان دی ماه سال 1349 متولد شد و 29 آذر 1385 درگذشت.

ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی کار حرفه ای را از سال 74 آغاز کرد و بسیاری از آهنگ های او مورد استقبال اهالی زیادی از طرفداران دنیای هنر واقع شد. درگذشت ناصر عبداللهی با شبهات زیادی همراه بود که بعد از مرگ او هم ادامه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا